Από τώρα και στο εξής οι πελάτες του ΟΤΕ, μπορούν να δηλώνουν βλάβη συνδέσεων σταθερής τηλεφωνίας (PSTN, ISDN BRA, ADSL), καλώντας το «121», χωρίς χρέωση, καθημερινά από τις 08.00 έως τις 21.00, και τα Σαββατοκύριακα από τις 08.00 έως τις 14.00.
Ο αριθμός
Η πανελλαδική λειτουργία του «121» υποστηρίζεται από τέσσερα νέα Κέντρα Αναγγελίας Βλαβών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο, καταργώντας τον μέχρι τώρα μεγάλο αριθμό των περιφερειακών βλαβοληπτικών κέντρων με διαφορετικούς αριθμούς κλήσης.