Κατά 40% αυξήθηκαν φέτος τα παράπονα, οι καταγγελίες και οι ερωτήσεις καταναλωτών στο υπουργείο Ανάπτυξης.
Στην τηλεφωνική γραμμή «1720» στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν 4.612 κλήσεις για προβλήματα με υπηρεσίες -έναντι 2.891 πέρυσι- και 1.061 κλήσεις για προβλήματα με αγαθά, από 1.129 στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν στις συναλλαγές με Ινστιτούτα Αδυνατίσματος (1.879 κλήσεις-πέρυσι 711), στη δεύτερη θέση είναι τα ερωτήματα για μισθώσεις κατοικιών (1.619 κλήσεις-πέρυσι 1.566), ακολουθούν τα σούπερ μάρκετ (218 κλήσεις έναντι 32 πέρυσι) και οι ασφαλιστικές (205 κλήσεις από 100 κλήσεις).