Περίπου ένα χρόνο μετά τη διακοπή τους, αρχίζουν και πάλι στις 23 Νοεμβρίου οι πτήσεις από Αθήνα για Αυστραλία και αντιστρόφως, στο πλαίσιο συνεργασίας της «Ολυμπιακής Αεροπορίας», με την εταιρεία Gulf Air.
Αυτό, ανακοίνωσαν σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΑ, Διονύσης Καλόφωνος και ο ομόλογός του της Gulf Air, Τζέημς Χόγκαν.
Οπως εξήγησαν, οι πτήσεις θα είναι καθημερινές και θα έχουν ενδιάμεσο σταθμό το Μπαχρέϊν, ενώ η πτήση θα έχει αριθμό της ΟΑ και θα εκτελείται με αεροσκάφη της Gulf Air, τύπου Airbus Α320, στη διαδρομή Αθήνα-Μπαχρέϊν και Α340 στη διαδρομή Μπαχρέϊν-Σίδνεϊ.
Ο κ. Χόγκαν, μάλιστα, ανέφερε ότι στα πληρώματα των αεροσκαφών, που θα εκτελούν τις συγκεκριμένες πτήσεις, θα περιλαμβάνονται και άτομα τα οποία μιλούν ελληνικά.
Σε ό,τι αφορά το κόμιστρο, τόνισε ότι, παρά το γεγονός πως με βάση τη συμφωνία την τιμολογιακή πολιτική τη χαράσσει η Gulf Air, το εισιτήριο θα καθοριστεί σε συνεργασία με τις ελληνικές αρχές και υποσχέθηκε να είναι ανταγωνιστικό.
Τόσο ο κ. Καλόφωνος, όσο και ο Αυστραλός ομόλογός του, δεν έδωσαν συγκεκριμένα στοιχεία για το οικονομικό μέρος της συμφωνίας.
Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο κ. Κολόφωνος είπε ότι η «Ολυμπιακή Αεροπορία» θα εισπράττει ένα ποσοστό, το οποίο θα καλύπτει τα έξοδά της για τις υπηρεσίες εδάφους, που θα παράσχει σε Ελλάδα και Αυστραλία, όπου διαθέτει γραφεία και ένα εύλογο εμπορικό κέρδος, το οποίο όμως δεν προσδιόρισε.
Ο πρόεδρος της ΟΑ, τόνισε, πως η συγκεκριμένη συμφωνία επιτρέπει στον εθνικό μας αερομεταφορέα να ενδυναμώσει το δίκτυο και να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες της αγοράς. Παράλληλα, επιτρέπει στην εταιρεία να επιστρέψει στην Αυστραλία, ικανοποιώντας το αίτημα της ελληνικής ομογένειας με σκοπό να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στο επιβατηγό κοινό.
Από την άλλη πλευρά, θα δώσει πρόσβαση στην Gulf Air σε νέους προορισμούς, μέσω της ΟΑ και του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Οι κύριοι Καλόφωνος και Χόγκαν, εξέφρασαν την αισιοδοξία τους, ότι η συμφωνία θα πετύχει το σκοπό της, τόσο σε ό,τι αφορά το οικονομικό μέρος, όσο και στην εξυπηρέτηση της ελληνικής ομογένειας.
Υπενθυμίζεται πως η πληρότητα των αεροσκαφών της ΟΑ, όταν εκτελούσε τις πτήσεις προς Αυστραλία, ήταν κατά μέσο όρο 80%, ενώ πολλές φορές πλησίαζε το 100%.
Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο κ. Καλόφωνος προανήγγειλε ότι στα πλάνα της νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, που θα ονομάζεται Olympic Airlines, η οποία θα αρχίσει επίσημα τη λειτουργία της την 1η Δεκεμβρίου, είναι να διακοπούν οι πτήσεις προς Κομπεγχάγη και Βαρκελώνη, ενώ αναζητούνται συνεργασίες με άλλες εταιρείες και για άλλες πτήσεις.
Ανέφερε, μάλιστα, πως βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για τη σύναψη σχετικών συμφωνιών, αλλά προς το παρόν δεν είναι τίποτα ανακοινώσιμο.
Πάντως, οι συμφωνίες αυτές μπορεί να ανατραπούν αν τελικά μπει στην Olympic Airlines θεσμικός επενδυτής, που θα αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο και θα μπορεί να καθορίζει την πολιτική της εταιρείας.