Ποσό 3 εκατ. ευρώ προβλέπεται για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, σύμφωνα με απάντηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Επιχείρησης Αρθούρου Ζερβού στη Βουλή. Ξεπερνούν τις 700.000, σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι διακανονισμοί οφειλών πελατών το 2012.
Ποσό 3 εκατ. ευρώ προβλέπεται για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, σύμφωνα με απάντηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Επιχείρησης, Αρθούρου Ζερβού, στη Βουλή.
Ξεπερνούν τις 700.000 οι διακανονισμοί οφειλών πελατών το 2012, σύμφωνα με εκτιμήσεις που επικαλείται ο κ. Ζερβός σε άλλη έγγραφη απάντησή του.
Συγκεκριμένα σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ, Βασίλη Οικονόμου, ο κ. Ζερβός γνωστοποιεί ότι το 2011 η ΔΕΗ έκανε περισσότερους από 400.000 διακανονισμούς, ενώ κατά το 2012 ο αριθμός αυτός εκτιμάται πως είναι κατά πολύ μεγαλύτερος, ξεπερνώντας τις 700.000.
Σε άλλο έγγραφό του που διαβιβάστηκε στο κοινοβούλιο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αναφέρει ότι με απόφαση του διοικητικού συμβουλίο που ελήφθη τον περασμένο Αύγουστο, ορίστηκε το ποσό των 3.000.000 ευρώ κατ' ανώτατο όριο και για 12 μήνες για τη διαφημιστική προβολή της Επιχείρησης, για την υποστήριξη της εμπορικής της πολιτικής, καθώς και για άλλες επικοινωνιακές δράσεις.
«Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες, ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της», εξηγεί ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την κοινή γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».
Τέλος, όπως διευκρινίζει, το ποσό των 3 εκατ. αντιστοιχεί σε «ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών, όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους».
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ