Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2003 15:47

Το νέο πρόσωπο της Εμπορικής

Το νέο πρόσωπο της Εμπορικής Τράπεζας παρουσίασαν χθες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γιάννης Στουρνάρας, μαζί με τον αντιπρόεδρο και γενικό διευθυντή, Γιώργο Μιχελή, με την ευκαιρία των εγκαινίων του νέου καταστήματος της τράπεζας στη Θέρμη.

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ριζικού μετασχηματισμού και αναδιοργάνωσης της τράπεζας, με την κωδική ονομασία «Πήγασος», εμπεριέχει 18 διαφορετικά έργα, ενταγμένα σε πέντε κύριες θεματικές ομάδες. Πιο αναλυτικά, το νέο επιχειρησιακό μοντέλο λειτουργίας περιλαμβάνει:

-Νέο σύστημα διαχείρισης της σχέσης με τον πελάτη

-Νέα εταιρική ταυτότητα και ανασχεδιασμένα καταστήματα

-Νέο πρότυπο επιχειρησιακής και εμπορικής λειτουργίας των καταστημάτων

-Απλοποίηση διαδικασιών

-Ενίσχυση του ρόλου των εναλλακτικών δικτύων

Το νέο σύστημα διαχείρισης συνίσταται στη τμηματοποίηση της πελατείας επιχειρήσεων - ιδιωτών βάσει των διακριτών αναγκών των μεγάλων αυτών ομάδων, που αποτελούν τον κορμό του retail banking.

Όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι της Εμπορικής, στην αναβάθμιση της σχέσης της τράπεζας με το κοινό της θα συμβάλουν η προσφορά μεγάλης ποικιλίας χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, η δυνατότητα εξειδίκευσης ανά πελάτη, η ταχεία και φιλική προσωπική εξυπηρέτηση, με ολοκληρωμένες λύσεις μέσα από εξειδικευμένα πακέτα προϊόντων, με ανταγωνιστική τιμολόγηση και με υπεύθυνους προσωπικούς συμβούλους.

Η ένταξη του δικτύου καταστημάτων της τράπεζας είναι σταδιακή και αναμένεται να περατωθεί περί το τέλος του 2004. Ήδη 70 καταστήματα έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα. Το νέο κατάστημα της Θέρμης είναι κατ’ εξοχήν αντιπροσωπευτικό τόσο του νέου σχεδιασμού, όσο και του νέου λειτουργικού και επιχειρησιακού μοντέλου της Τράπεζας.