Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2003 12:02

Βελτιωμένα τα αποτελέσματα της Stet Hellas

Αύξηση σημείωσαν τα οικονομικά μεγέθη εννεαμήνου της Stet Hellas, ενώ βελτιωμένη ήταν και η πελατειακή της βάση για το τρίτο τρίμηνο 2003, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία.

Πιο αναλυτικά, στο εννεάμηνο του 2003 τα συνολικά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 607,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 20,6% σε ετήσια βάση. Τα έσοδα από τηλεπικοινωνίες αυξήθηκαν επίσης κατά 17,7% φτάνοντας τα € 574,7 εκατ. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για την περίοδο ανήλθαν σε € 71,9 εκατ. αυξημένα κατά 36,3% σε ετήσια βάση.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο ήταν € 209,7 εκατ. αυξημένα κατά 22,3% σε ετήσια βάση. Το περιθώριο κέρδους (EBITDA margin) στα συνολικά έσοδα ανήλθε σε 34,5% ενώ διαμορφώθηκε σε 36,5% επί των εσόδων από υπηρεσίες σε σύγκριση με 34% και 35,1% αντίστοιχα για το εννεάμηνο του 2002.

Τα λειτουργικά κέρδη για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα € 128,6 εκατ. αυξημένα κατά 30% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2002. Τα κέρδη προ φόρων για το εννεάμηνο βελτιώθηκαν κατά 37,8% ετησίως φτάνοντας τα € 120,2 εκατ.

Το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά συνδρομητή με συμβόλαιο (contract ARPU) για την περίοδο αυξήθηκε κατά 9,9% σε ετήσια βάση στα € 47, σταθεροποιώντας το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά πελάτη (blended ARPU) στα € 24,3.

Η αύξηση που σημείωσαν τα έσοδα εννεαμήνου της STET Hellas οφείλεται κυρίως σε

- υψηλότερα έσοδα από μηναία πάγια τέλη καθώς γνώρισαν ιδιαίτερη επιτυχία τα οικονομικά πακέτα για συμβόλαιο με προπληρωμένο χρόνο ομιλίας

- συνεχή βελτίωση της μέσης εξερχόμενη κίνησης, η οποία αυξήθηκε κατά 23,7% ετησίως

- αυξημένα έσοδα από τέλη διασύνδεσης κινητού προς κινητό καθώς και από αυξημένη κίνηση περιαγωγής λόγω καλοκαιρινής περιόδου

Στο τρίτο τρίμηνο του 2003 η πελατειακή βάση της εταιρείας σημείωσε αύξηση κατά 16,8% αριθμώντας συνολικά 2.752.495 πελάτες. Η εταιρεία απέκτησε 80.228 νέους πελάτες στη διάρκεια του γ΄ τριμήνου 2003.

Από τους νέους πελάτες 47.045 επέλεξαν την καρτοκινητή τηλεφωνία Free2Go & For All και 33.183 νέοι πελάτες (το 41,4% των συνολικών νέων πελατών) έγιναν συνδρομητές TELESTET με συμβόλαιο.

Στο τέλος του τρίτου τριμήνου 2003 η STET Hellas είχε 1.927.241 χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας (70% της πελατειακής βάσης) ενώ οι πελάτες βάσει συμβολαίου ανήλθαν σε 825.254. Το 42% των συνδρομητών βάσει συμβολαίου είναι εταιρικοί πελάτες Β BEST.

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2003 η εταιρεία προσέφερε στους πελάτες της μία σειρά από νέες υπηρεσίες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (TELESTET MOVIES, DATING, ΜΕΝΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΠΥΛΗ) ενώ επέκτεινε και την εμπορική της συνεργασία με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ).

Ο διευθύνων σύμβουλος της STET Hellas, Νικόλαος Βαρσάκης, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα που δημοσιεύουμε σήμερα αποδεικνύουν ότι η εταιρεία μας συνεχίζει μία δυναμική πορεία λειτουργική και οικονομική, σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Έχοντας θεμελιώσει γερές βάσεις ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια, ακολουθούμε με συνέπεια την επιτυχημένη επιχειρηματική μας στρατηγική και αξιοποιούμε νέες ευκαιρίες ώστε να διασφαλίσουμε μακροπρόθεσμη αύξηση των οικονομικών μας μεγεθών. Η STET Hellas έχει εδραιωθεί στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας ως πρωτοπόρος στην τεχνολογία, γεγονός που επιβεβαιώνει και το soft launch υπηρεσιών UMTS που ξεκινήσαμε αυτήν την εβδομάδα σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας εποχής για την εταιρεία».

Σημειώνεται ότι τα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου 2003 της STET Hellas Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ είναι ενοποιημένα, μη ελεγμένα και εκφρασμένα σύμφωνα με τις γενικά αποδεκτές λογιστικές αρχές των ΗΠΑ (US GAAP).