Κατά 59% υποχώρησαν στο τρίτο τρίμηνο οι πωλήσεις της Vivendi Universal, καθώς η ισχυρή ανάπτυξη των τμήματος τηλεπικοινωνιών της εταιρείας δεν κατάφερε να αντισταθμίσει τη χαμηλή απόδοση του τομέα των media.
Oι πωλήσεις της Vivendi διαμορφώθηκαν στα 5,90 δισ. ευρώ στο εν λόγω τρίμηνο από 14,55 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Οι πωλήσεις του τομέα τηλεπικοινωνιών της εταιρείας (SFR και Cegetel) ανήλθαν στα 1,94 δισ. ευρώ από 1,8 δισ. ευρώ, οι πωλήσεις ωστόσο του τομέα των media σημείωσαν πτώση. Τα κέρδη της Universal Music μειώθηκαν κατά 16% στα 1,12 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα του συνδρομητικού καναλιού Canal Plus, μειώθηκαν επίσης στα 969 εκατ. ευρώ από 1,16 δισ. πέρυσι.