ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟ κατάλογο, το Family Post, προωθούν κατ' αρχάς πιλοτικά στην αγορά τα ΕΛΤΑ, διευρύνοντας την γκάμα των προσφερομένων προϊόντων και υπηρεσιών τους και αξιοποιώντας το ευρύ δίκτυο διανομής που διαθέτουν σε ολόκληρη τη χώρα.
Πρόκειται για μια παραλλαγή των Free Standing Inserts (F.S.I.), που χρησιμοποιούνται στις αγορές της Αμερικής, του Καναδά και της Ευρώπης, προσφέροντας ουσιαστικά πλεονεκτήματα σε καταναλωτές, διαφημιζόμενους αλλά και αλυσίδες καταστημάτων λιανικής.
Αναλυτικότερα πρόκειται για ένα έντυπο πολλαπλών προσφορών που θα εκδίδεται και θα διανέμεται από τα ΕΛΤΑ, χωρίς κανένα κόστος για τον παραλήπτη, σε όλα τα νοικοκυριά της χώρας.
Μέσω του ειδικού αυτού εντύπου-καταλόγου δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, ενώ παράλληλα θα παρέχουν και εκπτωτικά κουπόνια για προϊόντα τους τα οποία ο καταναλωτής-αποδέκτης του Family Post, θα μπορεί να χρησιμοποιήσει, όταν αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, στην Ελλάδα, αν και εκπτωτικά κουπόνια χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια, ουδέποτε απετέλεσαν ένα δυναμικό και αποτελεσματικό μαζικό εργαλείο προώθησης, κυρίως γιατί η Ελληνίδα νοικοκυρά δεν είχε ποτέ στη διάθεσή της τόσα κουπόνια, ώστε να της γίνει συνήθεια η διαδικασία συλλογής, επιλογής και χρήσης. Αυτό το κενό επιδιώκει να καλύψει ο ΕΛΤΑ με το Family Post, προς όφελος των πελατών του.
Τέλος, το νέο αυτό προϊόν θα διατεθεί σε πρώτη φάση πιλοτικά από τέλος Νοεμβρίου 2003 σε συνεργασία των ΕΛΤΑ με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος σε 150.000 νοικοκυριά στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα και τη Λάρισα.