Οικονομία & Αγορές
Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2003 15:24

Καμπάνια για το ελληνικό κρασί στη Νέα Υόρκη

Σε καμπάνια προβολής του ελληνικού κρασιού στην αγορά των ΗΠΑ, με τίτλο «All About Greek Wine» (Όλα για το ελληνικό κρασί), συμμετείχαν 16 ελληνικά οινοποιεία.

Ο «γκουρού» του κρασιού Steven Olson, παρουσιάζοντας σε εξειδικευμένους δημοσιογράφους (από New York Times, Newsweek, Food & Wine, Food Arts, Wines & Spirits κ.α.), οινοχόους διάσημων εστιατορίων, εισαγωγείς, διανομείς και εστιάτορες, την καμπάνια «All About Greek Wine», στο πολυτελές εστιατόριο Τribeca Grill του ηθοποιού Ρόμπερτ Ντε Νίρο, δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την πρωτοποριακή και συλλογική πρωτοβουλία των Ελλήνων οινοποιών. Αναφέρθηκε διεξοδικά στην αναγέννηση του ελληνικού αμπελώνα και στην ελκυστική σχέση τιμής-ποιότητας των ελληνικών κρασιών.

Η ποιότητα των ελληνικών κρασιών ενθουσίασε τους παρευρισκόμενους, πολλοί από τους οποίους συμφώνησαν ότι η Ελλάδα θα είναι η επόμενη χώρα που θα βρεθεί στο προσκήνιο της αμερικανικής αγοράς οίνου. Η πρώτη εκδήλωση «All About Greek Wine» είχε πραγματοποιηθεί στην Ατλάντα στο αμερικανικό εστιατόριο Ali Oli. Υπεύθυνη και δημιουργός της «All About Greek Wine» είναι η οινολόγος Σοφία Πέρπερα.

Τα οινοποιεία που συμμετέχουν στην καμπάνια είναι τα εξής: Κτήμα Βιβλία Χώρα, Κτήμα Γεροβασιλείου, Κτήμα Κυρ Γιάννη, Κατώγι & Στροφιλιά, Κτήμα Εύχαρις, Κτήμα Γ.Κοκοτού, Κτήμα Μερκούρη, Κτήμα Σκούρα, Κτήμα Σπυρόπουλου, Κτήμα Τσέλεπου, Παπαντώνη, Κτήμα Παλυβού, Σιγάλας Οινοποιητική, Οινοθήκη Εμερυ και Gentilini.

Πηγή ΑΠΕ