ΜΕΙΩΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 3%, εκτιμά ότι θα εμφανίσουν τα καθαρά της κέρδη στο σύνολο της χρήσης του 2003, η ιταλική εταιρεία μόδας, Giorgio Armani SpA, που σχεδιάζει τα ρούχα του διεθνούς ποδοσφαιριστή David Beckham, μετά την ανησυχία για τον πόλεμο στο Ιράκ και την επιδημία του ιού της άτυπης πνευμονίας, SARS, που απέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά ειδών πολυτελείας.
Εάν αφαιρεθούν οι διαφορές από τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, τα κέρδη της θα σημειώσουν αύξηση 3%, σύμφωνα με την ανακοίνωση της διοίκησής της, η οποία ανέφερε ότι οι πωλήσεις της το 2002 ήταν 1,3 δισ. ευρώ (1,6 δισ. δολ.).
Η εταιρεία, προσπαθεί να αυξήσει τα κέρδη της με την προσθήκη νέων καταστημάτων πώλησης ειδών πολυτελείας και φαίνεται να ανακάμπτει, μετά από μία περίοδο τριών ετών συνεχούς ύφεσης. Η Armani, σχεδιάζει να ανοίξει τουλάχιστον 15 καταστήματα αποκλειστικής πώλησης των ειδών της μέσα στο επόμενο έτος, ενώ μέσα στην τελευταία διετία (έως και τα τέλη Δεκεμβρίου του 2003), ο αριθμός των νέων καταστημάτων θα φθάσει τα 60.
«Είναι φανερό ότι η πορεία μας είναι θετική», αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία επικαλείται την αύξηση του τουρισμού και της ανταπόκρισης των πελατών της στην χονδρική πώληση.
Η εταιρεία έχει επενδύσει περισσότερα από 700 εκατ. ευρώ, προκειμένου να επεκτείνει τη δραστηριότητά της τα τελευταία επτά χρόνια και σχεδιάζει να επενδύσει ακόμη 55 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2003.
«Τα καταστήματα με τα σινιέ είδη ένδυσης, όπως αυτά της εταιρείας Armani, χρειάστηκαν τουλάχιστον 18 μήνες για να γίνουν κερδοφόρα», ανέφερε η Sagra Maceira de Rosen, αναλύτρια της J.P. Morgan Chase and Co., στο Λονδίνο.
«Η Armani έχει ανοίξει τόσα πολλά καταστήματα την τελευταία διετία, τα οποία δεν είναι τίποτε άλλο από μία γέφυρα προς την ανάπτυξη, κάτι που φαίνεται ότι θα επιτύχουν», συμπλήρωσε η ίδια.