ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ των πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη τον περασμένο μήνα, οδήγησαν η PSA Peugeot Citroen, η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία της Γηραιάς Ηπείρου και η General Motors Corp., σε αντίθεση με την Toyota που οδήγησε την άνοδο των πωλήσεων ανάμεσα στις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη μειώθηκαν κατά 1,1% στο 1,05 εκατ. οχήματα το Νοέμβριο, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ενωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις της Peugeot μειώθηκαν κατά 10,3%, τη στιγμή που αντίστοιχες της Toyota σημείωσαν αύξηση της τάξης του 15,5%. Κατά 10,6% μειώθηκαν οι πωλήσεις της General Motors.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις του Peugeot 206 μειώθηκαν, καθώς η ζήτηση του μοντέλου αυτού στη Γαλλία υποχώρησε. Σημειώνεται, ότι, ο δείκτης ανεργίας στη χώρα, βρίσκεται στο 9,7% και στα υψηλότερα επίπεδα σε χρονικό διάστημα τριών ετών. Αντιθέτως, το μοντέλο της Toyota, Yaris, κερδίζει όλο και περισσότερο τους καταναλωτές στην Ευρώπη, όπως και οι κινητήρες ντήζελ της εταιρείας.
Οι πωλήσεις της Peugeot μειώθηκαν στα 142.355 οχήματα και οι αντίστοιχες των αυτοκινήτων με το σήμα της, υποχώρησαν κατά 11,9%. Μείωση 8,2% σημείωσαν οι πωλήσεις των οχημάτων με το σήμα της Citroen. Αντιθέτως, ελαφρά αύξηση και σε ποσοστό 0,9%, σημείωσαν οι πωλήσεις της ανταγωνίστριάς της, Renault SA, φθάνοντας στα 120.640 οχήματα μετά την αύξηση της ζήτησης του μοντέλου της Megane.
H Toyota αύξησε τις πωλήσεις της στα 51.300 οχήματα, μετά την αύξηση της ζήτησης για τα μοντέλα Corolla και Avensis, ενώ οι πωλήσεις της Nissan Motor Co., η οποία κατέχει το 44,4% της Renault, αύξησε τις πωλήσεις της κατά 27%, στα 30.445 οχήματα, εξ αιτίας της ζήτησης για το μοντέλο της Micra. H Nissan σχεδιάζει να προσθέσει κινητήρες ντήζελ V6 στο μοντέλο της Infiniti, προκειμένου να το διαθέσει στην αγορά της Ευρώπης.