Αυξημένες κατά 6,2% σε σχέση με το 2002 ήταν φέτος οι καταγγελίες – αναφορές οι οποίες κατεγράφησαν στο Ινστιτούτο Καταναλωτών. Το 67,2% των παραπόνων συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με το πρόβλημα της ακρίβειας.
Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνουν οι καταγγελίες για την ποιότητα – ασφάλεια τροφίμων, ενώ η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται με τα παράπονα για τα κέντρα αδυνατίσματος, τον τουρισμό – ψυχαγωγία και τις τράπεζες - πιστωτικές κάρτες.
Αξιοσημείωτες διαφοροποιήσεις στη σχετική κατάταξη παρουσιάζουν ο τομέας των ασφαλειών (από τη 14η στην 6η θέση), οι μισθώσεις ακινήτων, οι παραπλανητικές διαφημίσεις - μέθοδοι πωλήσεων, η ΔΕΗ και η τιμή του ψωμιού.