Η Panafon-Vodafone μπαίνει από σήμερα σε μια νέα εποχή με την αλλαγή της εμπορικής της επωνυμίας σε Vodafone, που είναι το όνομα της βρετανικής μητρικής της, η οποία αποτελεί και το βασικό μέτοχο στην ελληνική εταιρεία.
Η συγκεκριμένη αλλαγή, ένα χρόνο μετά την υιοθεσία της διπλής ονομασίας που εισήγαγε σταδιακά τo brand Vodafone στην ελληνική αγορά, πραγματοποιείται σύμφωνα με τη παγκόσμια στρατηγική της Vodafone που στοχεύει μέχρι το 2004 το brand της να συμπεριλαμβάνεται στα 10 πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο. H Vodafone έχει παρουσία σε 28 χώρες και παρέχει τις υπηρεσίες της σε περισσότερους από 95,6 εκατομμύρια συνδρομητές.
Με την ευκαιρία της αλλαγής της εμπορικής επωνυμίας της Panafon-Vodafone, o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Κορωνιάς, δήλωσε «Η ενεργή συμμετοχή στον παγκόσμιο κολοσσό κινητής επικοινωνίας μας δίνει την ευκαιρία να γίνουμε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί και να συνεχίσουμε να πρωταγωνιστούμε στις εξελίξεις στην αγορά κινητής επικοινωνίας στην Ελλάδα.
Η συγκεκριμένη αγορά έχει ακόμα πολλά περιθώρια ανάπτυξης. Καθώς κινούμαστε προς την επόμενη γενιά τεχνολογιών, οι οποίες συνδέουν το κινητό τηλέφωνο με το Internet και την εικόνα, θα γίνουν ακόμη πιο εμφανή τα οφέλη από την έλευση της Vodafone στη χώρα μας. Η αλλαγή που πραγματοποιείται σήμερα, υποδηλώνει την σαφή επιτυχία των στρατηγικών μας κινήσεων και επιλογών, ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας επιχειρηματικής διαδρομής».
Η εταιρεία σχεδιάζει να αξιοποιήσει εμπορικά το όνομα Panafon στο μέλλον, ενώ θα προχωρήσει άμεσα στην μετονομασία του εταιρικού site από www.panafon.gr σε www.vodafone.gr., την αλλαγή σηματοδότησης σε όλα τα κτίρια, τους εμπορικούς συνεργάτες και τα καταστήματα λιανικής πώλησης, την αλλαγή των σημάτων προϊόντων (π.χ. Vodafone a la carte), τη διαφημιστική προβολή κλπ.