Την πραγματοποίηση εξαγορών παραγωγικών μονάδων του εξωτερικού διερευνά η Προμότα Ελλάς, προκειμένου για την περαιτέρω ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και την δυναμικότερη διείσδυση στην διεθνή αγορά του προωθητικού ενδύματος.
Προς την κατεύθυνση αυτή, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μιχάλης Δραμυτινός έχει ήδη ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο επαφών του με εταιρείες του χώρου, στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Τουρκία.
Με την εξαγορά παραγωγικής μονάδας στο Shenzhen της Κίνας και εξαγωγική έδρα το Χονγκ Κονγκ, η εταιρεία στοχεύει στις αγορές της Αμερικής, της Αυστραλίας και της Μέσης Ανατολής, ενώ με την εξαγορά παραγωγικής μονάδας στην Κωνσταντινούπολη και εξαγωγική έδρα την Αθήνα στοχεύει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Οπως τονίζεται ο κλάδος του προωθητικού ενδύματος παρουσιάζει τεράστια άνοδο διεθνώς, με ρυθμούς 15% έως 20% ετησίως καταλαμβάνοντας το 38% του συνόλου της αγοράς του διαφημιστικού δώρου, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ενωση το έτος 2000 οι εισαγωγές μόνον σε t-shirts ανήλθαν στο ποσό των πέντε δισ. ευρώ, με πρώτη χώρα προέλευσης της Κίνα και δεύτερη την Τουρκία.
Η Προμότα εισέρχεται και στην λιανική πώληση ειδών sportswear και active wear, καθώς ήδη ετοιμάζει το πρώτο πιλοτικό της κατάστημα, με στόχο τη δημιουργία αλυσίδας καταστημάτων πώλησης ενδυμάτων της φίρμας Winship, της οποίας έχει εξασφαλίσει τα αποκλειστικά δικαιώματα.