Στην αγορά του Μαρόκου με το MLS Destinator Talk&Drive εισήλθε η MLS Πληροφορική, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξή της στο εξωτερικό τα επόμενα τρία χρόνια.
Στην αγορά του Μαρόκου με το MLS Destinator Talk&Drive εισήλθε η MLS Πληροφορική, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξή της στο εξωτερικό τα επόμενα τρία χρόνια.
Ήδη η εταιρεία αναπτύσσεται στην αγορά της Τουρκίας και πρόσφατα ξεκίνησε στην αγορά της Χιλής. «Αιχμή του δόρατος της στρατηγικής της στο εξωτερικό αποτελεί το μοναδικό παγκοσμίως σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Talk&Drive», τονίζει σε σημερινή ανακοίνωσή της. Στο πλαίσιο αυτό, η MLS ανέπτυξε το MLS Talk&Drive στα γαλλικά, που αποτελεί (μαζί με τα αραβικά) επίσημη γλώσσα στο Μαρόκο.
Μετά την Τουρκία και τη Χιλή, η MLS επέλεξε το Μαρόκο καθώς στοχεύει σε αναπτυσσόμενες (emerging) αγορές με χαμηλό ποσοστό διείσδυσης της πλοήγησης και προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης για τα επόμενα τρία χρόνια.
Για την ανάπτυξη της αγοράς πλοήγησης στο Μαρόκο η MLS ενώνει τις δυνάμεις της με την τοπική εταιρεία χαρτών GeoConseil σε μια αμοιβαία αποκλειστική συνεργασία. Η GeoConseil έχει αναπτύξει τους μοναδικούς χάρτες για το Μαρόκο που είναι υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας και είχε δεχθεί επανειλημμένα κρούσεις από διεθνείς εταιρίες για συνεργασία. Για πρώτη φορά τους διαθέτει στην MLS και από την πλευρά της αναλαμβάνει κατά αποκλειστικότητα την αντιπροσώπευση και διανομή του MLS Destinator Talk&Drive και όλης της γκάμας των πλοηγών MLS Destinator στο Μαρόκο.
Η GeoConseil μέσω της εταιρείας διανομής ιδίων συμφερόντων GPSMaroc έχει τοποθετήσει ήδη τις πρώτες συσκευές MLS Destinator στα ράφια των αλυσίδων λιανικής πώλησης στο Μαρόκο και σύντομα ακολουθούν και οι συσκευές MLS Destinator Talk&Drive.