Αύξηση 1,40% εμφάνισαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης 2011/2012, δηλαδή από τον Ιούλιο του 2011 έως και τον Ιανουάριο 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Αύξηση 1,40% εμφάνισαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης 2011/2012, δηλαδή από τον Ιούλιο του 2011 έως και τον Ιανουάριο 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Όπως τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, «ούτε η πρωτοφανής οικονομική κρίση, ούτε ο (κακός μας ο) καιρός, ούτε οι διαδηλώσεις και οι απεργίες, κατάφεραν, φέτος τον Ιανουάριο, να αναχαιτίσουν τη σταθερή προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα των καταστημάτων Jumbo».
Μάλιστα, σύμφωνα με τη Jumbo, τον Ιανουάριο οι καταναλωτές επέστρεψαν δριμύτεροι και με την καθημερινή τους ψήφο βελτίωσαν για το επτάμηνο τα επίπεδα πωλήσεων του εξαμήνου (+0,99%). Παρά τη διάχυτη αβεβαιότητα, οι πρώτες ενδείξεις από τις πωλήσεις του Φεβρουαρίου παραμένουν θετικές.
Η διοίκηση υπενθυμίζει ότι στόχος για τη διάρκεια της οικονομικής χρήσης που λήγει την 30η Ιουνίου του 2012 παραμένει η αύξηση των πωλήσεων από 0% έως 2%.
Σημειώνεται ότι η Jumbo θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου της χρήσης 2011/2012 την Τετάρτη 22.02.2012 μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης του Χ.Α.