Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2002 11:57

Ανοδική η πορεία εργασιών του Τραπεζικού Μεσολαβητή

Συνεχίστηκε και στο πρώτο τρίμηνο του 2002 η ανοδική πορεία εργασιών του Γραφείου του Τραπεζικού Μεσολαβητή.

Στον τομέα των τηλεφωνικών κλήσεων σημειώθηκε αύξηση κατά 24,5% έναντι του πρώτου περυσινού τριμήνου, ενώ η αύξηση στον τομέα των γραπτών παραπόνων η αύξηση ήταν της τάξεως του 26,7%. Στο εν λόγω χρονικό διάστημα καταγράφηκαν συνολικά 1.369 τηλεφωνικές κλήσεις και 199 γραπτά παράπονα.

Η κατανομή των παραπόνων μεταξύ των διαφόρων προϊόντων και υπηρεσιών δεν παρουσιάζει αξιόλογες διαφοροποιήσεις, καθώς την πρώτη θέση εξακολουθεί να καταγράφει το πλαστικό χρήμα και ακολουθούν τα δάνεια, οι καταθέσεις και οι κινητές αξίες.

Σε ό,τι αφορά τα αίτια που προκαλούν τα παράπονα των καταναλωτών, ενίσχυση εμφανίζει η κατηγορία «Ποιότητα Υπηρεσιών».