Στρατηγική συνεργασία με στόχο να παρέχουν πρωτοποριακές, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας σε παγκόσμια κλίμακα εγκαινιάζουν η Grey EMEA και η διεθνής εταιρεία διαδραστικού marketing Possible Worldwide.
Στρατηγική συνεργασία με στόχο να παρέχουν πρωτοποριακές, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας σε παγκόσμια κλίμακα εγκαινιάζουν η Grey EMEA και η διεθνής εταιρεία διαδραστικού marketing Possible Worldwide.
Η Possible Worldwide δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση της Bridge Worldwide, της Schematic και μία σειράς άλλων εταιρειών ψηφιακών υπηρεσιών πριν από έναν περίπου χρόνο και απασχολεί 1000 ανθρώπους σε 18 γραφεία σε όλο τον κόσμο. Προσφέρει βραβευμένο στρατηγικό σχεδιασμό, μετρήσεις, δημιουργία περιεχομένου, διαφήμιση, Εμπειρία Χρήστη και υπηρεσίες τεχνολογίας σε όλα τα ψηφιακά επικοινωνιακά κανάλια.
Το πελατολόγιο της εταιρείας συμπεριλαμβάνει την P&G, τη Starwood, τη Disney, το Xbox, τη NBC Universal, τη Logitech, τη Barclays, την General Mills, το BBC, την Coca-Cola, το Google, τη So Cal Edison, την Pernod Ricard και την Orange.
«Αυτή η μοναδική συνεργασία με την Possible Worldwide, θα προσφέρει στην Grey πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών πόρων, καθώς συνεχίζουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας πρωτοπόρες, κορυφαίες υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας σε παγκόσμια κλίμακα. Ενισχύει άμεσα την ψηφιακή μας αναβάθμιση και προσβλέπουμε με σιγουριά σε μία αμοιβαία επωφελή συνεργασία», δήλωσε ο David Patton, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της GREY EMEA.
Από την πλευρά του, ο Trevor Kauffman, CEO της Possible Worldwide, δήλωσε τα εξής: «Ως μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες επικοινωνίας στον κόσμο, η Grey έχει μία ιστορία σχεδόν 100 χρόνων στη δημιουργία και απόδοση υψηλών αποτελεσμάτων για κορυφαίες εμπορικές μάρκες και είναι χαρά μας να ενώσουμε τις δυνάμεις μας μαζί της σε αυτή τη νέα συνεργασία».