Η Procter & Gamble, η μεγαλύτερη κατασκευάστρια προϊόντων οικιακής χρήσης στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανακοίνωσε αύξηση 16% των κερδών της στο τρίτο τρίμηνο, τα οποία οφείλει κυρίως στις περικοπές και στην αύξηση των πωλήσεων της οδοντόβουρτσας Crest και του απορρυπαντικού Tide.
Τα καθαρά έσοδα κατά το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου ανήλθαν στα 1,04 δισ. δολάρια ή 74 σεντς ανά μετοχή, από 893 εκατομμύρια δολάρια και 63 σεντς, ένα χρόνο πριν, αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 4,1% στα 9,9 δισ. δολάρια. Αν και πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων της τελευταίας διετίας, ήταν κατώτερες των προβλέψεων που ήθελαν αύξηση 5%.