Το πρωτότυπο EV-STER αποτελεί την πρόταση της Honda για τα ηλεκτρικά σπορ roadster του μέλλοντος. Πρώτη φορά είδε το φως της δημοσιότητας στο Tokyo Motor Show και αμέσως έγινε πόλος έλξης.
Το πρωτότυπο EV-STER αποτελεί την πρόταση της Honda για τα ηλεκτρικά σπορ roadster του μέλλοντος. Πρώτη φορά είδε το φως της δημοσιότητας στο Tokyo Motor Show και αμέσως έγινε πόλος έλξης.
Με ένα δυναμικό και καινοτόμο στυλ το EV-STER υπόσχεται απολαυστική σπορ οδήγηση με σεβασμό προς το περιβάλλον μέσω της ηλεκτροκίνησης. Πέραν του ηλεκτρικού κινητήρα, στο Ιαπωνικό διθέσιο roadster έχει γίνει ευρεία χρήση ανθρακονημάτων για να διατηρηθεί το βάρος του σε χαμηλά επίπεδα.
Αυτό συμβάλλει με τη σειρά του και στην επίτευξη γρήγορων επιδόσεων αφού για τα 0-100 χ.α.ω. έροχνται σε μόλις πέντε δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ενώ η τελική ταχύτητά του μπορεί να φτάσει τα 160 χ.α.ω.
Η μπαταρία του φορτίζεται μέσω μιας πρίζας 200V σε λιγότερο από τρεις ώρες και παρέχει αυτονομία 160 χλμ.
Οι διαστάσεις του πρωτότυπου διθέσιου roadster είναι αρκετά συμπαγείς. Το μήκος του ανέρχεται στα 3.570 χιλ., το πλάτος στα 1500 χιλ. και το ύψος φτάνει στα 1.100 χιλ. ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.325 χιλ.
Στο εσωτερικό, δύο μοχλοί έχουν αντικαταστήσει το τιμόνι ενώ η έξυπνη διάταξη των οργάνων και των οθονών με ψηφιακές ενδείξεις επιτρέπει στον οδηγό να είναι συγκεντρωμένος στο έργο του. Παράλληλα, όποιος βρίσκεται στη θέση οδήγησης έχει τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης στο ηχοσύστημα, στο σύστημα πλοήγησης και στο διαδίκτυο.
Μία από τις καινοτομίες του Ιαπωνικού πρωτότυπου είναι το σύστημα όπου ο οδηγός μπορεί να προβεί σε δικές του ρυθμίσεις σε μερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όπως π.χ. την ισχύ του ηλεκττροκινητήρα και την ανάρτηση.