Μικρή πτώση της τάξεως του 2,1% εμφάνισαν οι πωλήσεις της Creta Farms, σε επίπεδο εταιρείας, το 2011 και διαμορφώθηκαν στα 97,4 εκατ. ευρώ.
Μικρή πτώση της τάξεως του 2,1% εμφάνισαν οι πωλήσεις της Creta Farms, σε επίπεδο εταιρείας, το 2011 και διαμορφώθηκαν στα 97,4 εκατ. ευρώ από 99,5 εκατ. ευρώ που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα.
Το EBITDA διαμορφώθηκε στα 10,1 εκατ. ευρώ ήτοι 10,4% EBITDA margin (έναντι 14,6% το 2010), επιβαρυνόμενο και από έκτακτα έξοδα ύψους 0,9 εκατ. ευρώ. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα (6 εκατ. ευρώ έναντι 4,4 εκατ. ευρώ το 2010), διαμόρφωσαν τα κέρδη προ φόρων σε 0,2 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο Ομίλου, το 2011, η εταιρεία συνέχισε το πρόγραμμα επέκτασης της παρουσίας της σε σημαντικά σημεία πώλησης, στις χώρες όπου δραστηριοποιείται. Εντούτοις, τα κόστη εισόδου στην αγορά, τα κόστη για τη διαφημιστική προώθηση των προϊόντων και οι απαραίτητες δαπάνες για την ανασυγκρότηση κάποιων από τις θυγατρικές εταιρείες επιβάρυναν σημαντικά τα αποτελέσματα, διαμορφώνοντας το EBITDA σε 3,7 εκατ. ευρώ έναντι 12,5 εκατ. ευρώ το 2010 και τα αποτελέσματα προ φόρων σε ζημία 8 εκατ. ευρώ.
«Τα Οικονομικά Αποτελέσματα του 2011, τα οποία ανακοινώνει σήμερα η Creta Farms, αντικατοπτρίζουν αφενός την διατήρηση της ηγετικής της θέσης στην εσωτερική αγορά αλλαντικών και αφετέρου τις δυσκολίες του εγχειρήματος για διεθνή ανάπτυξη της εταιρείας, το οποίο από το τρέχον έτος και μετά αναμένεται να ωριμάσει και να προσθέσει διαφοροποίηση στις συνολικές δραστηριότητες του Ομίλου», επισημαίνει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο πρόεδρος της Creta Farms κ. Εμμανουήλ Δομαζάκης είπε: «Η καινοτόμος προϊοντική στρατηγική και οι επενδύσεις στο εξωτερικό που έγιναν τα προηγούμενα έτη, αναμένεται να αρχίσουν να αποδίδουν καρπούς από την τρέχουσα χρήση. Μέσα σε μια ιδιαίτερα δυσχερή οικονομική συγκυρία, η Creta Farms, έχει ήδη προχωρήσει στον εξορθολογισμό των διαδικασιών και τη μείωση των λειτουργικών της δαπανών για την ελληνική αγορά και θα συνεχίσει να επενδύει στην καινοτομία και την εξωστρέφεια, επιδιώκοντας παράλληλα να αυξήσει την οργανική της κερδοφορία και να μειώσει την μόχλευση του Ισολογισμού της».