Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 10 Απριλίου 2012 18:35

Coca Cola 3E: Επένδυση σε έρευνα - καινοτομία

Στο 8,5% διαμορφώθηκε η πτώση των πωλήσεων των συσκευασμένων χυμών στα σούπερ μάρκετ το 2011. Δεδομένου ότι οι πωλήσεις στις αλυσίδες του οργανωμένου εμπορίου τροφίμων αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο της τάξης του 52% του συνολικού όγκου της κατηγορίας των συσκευασμένων χυμών, η εξέλιξη αυτή έχει θορυβήσει τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Στο 8,5% διαμορφώθηκε η πτώση των πωλήσεων των συσκευασμένων χυμών στα σούπερ μάρκετ το 2011. Δεδομένου ότι οι πωλήσεις στις αλυσίδες του οργανωμένου εμπορίου τροφίμων αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο της τάξης του 52% του συνολικού όγκου της κατηγορίας των συσκευασμένων χυμών, η εξέλιξη αυτή έχει θορυβήσει τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Εάν συνυπολογιστεί δε και η σημαντική κάμψη που παρουσιάζει το κανάλι της εστίασης, η οποία σύμφωνα με παράγοντες τις αγοράς διαμορφώνεται σε διψήφιο ποσοστό, τότε οι πιέσεις που δέχεται ο κλάδος των χυμών αυξάνονται σημαντικά.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, ο ισχυρός παίκτης της κατηγορίας η Coca Cola 3E, η οποία κατέχει μερίδιο περί το 45% στη κατηγορία των συσκευασμένων χυμών, συνεχίζει τις επενδύσεις στην καινοτομία και την έρευνα, με σκοπό την αναμόρφωση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της.

Στο πλαίσιο αυτό, η Coca Cola 3E παρουσίασε την Τετάρτη το νέο φυσικό χυμό Amita Μήλο - Πορτοκάλι - Καρότο, με τον οποίο φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω την προϊοντική της παρουσία στο ράφι, δεδομένου μάλιστα ότι η κατηγορία καρότου στην Ελλάδα αποτελεί το 4,0% της συνολικής αγοράς χυμού.