Βάσει χρονοδιαγράμματος προχωρούν οι διαγωνισμοί για τα έργα ΣΔΙΤ διαχείρισης απορριμμάτων. Τρία έργα προχωρούν στην επόμενη φάση της διαδικασίας, για το έργο της Πελοποννήσου ξεκίνησε η διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου, ενώ για την Αχαΐα ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί ως το τέλος του μήνα.
Βάσει χρονοδιαγράμματος προχωρούν οι διαγωνισμοί για τα έργα ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα) διαχείρισης απορριμμάτων. Τρία έργα προχωρούν στην επόμενη φάση της διαδικασίας, για το έργο της Πελοποννήσου ξεκίνησε η διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου, ενώ για την Αχαΐα ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί ως το τέλος του μήνα.
Αναλυτικά, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης:
Στη Β’ φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας ανταγωνιστικού διαλόγου προχωρούν τρία έργα ΣΔΙΤ διαχείρισης απορριμμάτων σε:
- Σέρρες: διαχείριση 90 χιλ. τόνων/έτος
- Αιτωλοακαρνανία: διαχείριση 110 χιλ. τόνων/έτος
- Ηλεία: διαχείριση 100 χιλ. τόνων/έτος
Όπως ενημερώνει το υπουργείο, για καθένα από τα έργα προεπιλέχθηκαν τέσσερα υποψήφια επενδυτικά σχήματα που συνεχίζουν στον διαγωνισμό και αν δεν υπάρξουν προσφυγές, θα ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Παράλληλα, ξεκίνησε η διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου για το έργο ΣΔΙΤ διαχείρισης απορριμμάτων Περιφέρειας Πελοποννήσου, μετά από θετική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία απορρίφθηκε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων υποψηφίου. Στον ανταγωνιστικό διάλογο συμμετέχουν τα εξής σχήματα:
1. Ένωση εταιριών ARCHIRODON GROUP - INTRAKAT - ENVITEC
2. Ένωση εταιριών ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ - J&P ABAΞ
3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
4. ΝΟVAERA HELLAS
5. Ένωση εταιριών ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΩΡ
Εντός του Σεπτεμβρίου ξεκινά και ο διαγωνισμός για το έργο διαχείρισης απορριμμάτων Νομού Αχαΐας, δυναμικότητας 150 χιλ. τόνων ετησίως, σύμφωνα πάντα με το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί στις 9 Αυγούστου από τη διϋπουργική Επιτροπή υπό τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη.
Σημειώνεται ότι η χρηματοδότηση των έργων θα πραγματοποιηθεί με ιδιωτικά κεφάλαια και κοινοτικούς πόρους, ενώ για την κατασκευή και λειτουργία τους επιτρέπονται όλες οι δόκιμες τεχνολογίες που καλύπτουν τις απαιτήσεις την ευρωπαϊκής νομοθεσίας, με πλήρη διαφάνεια και διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.