Με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 16% υποχώρησαν οι πωλήσεις των κομμωτηρίων την τριετία 2009-2011, ενώ το 2011 η πτώση έφτασε το 20,7%, σύμφωνα με κλαδική μελέτη που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group.
Με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 16% υποχώρησαν οι πωλήσεις των κομμωτηρίων την τριετία 2009-2011, ενώ το 2011 η πτώση έφτασε το 20,7%, καθώς η ύφεση της ελληνικής οικονομίας επέδρασε αρνητικά τόσο στο συνολικό αριθμό των επισκέψεων στα κομμωτήρια, όσο και στο ύψος της μέσης δαπάνης ανά επίσκεψη.
Αυτό προκύπτει από την κλαδική μελέτη που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, στην οποία διερευνάται η εξέλιξη της αγοράς των κομμωτηρίων.
«Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών, το κλίμα αβεβαιότητας για την υπάρχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία που πλήττει την Ελλάδα και η στροφή των καταναλωτών στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των συνολικών τους δαπανών, επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τις περισσότερες προσφερόμενες υπηρεσίες των κομμωτηρίων την τελευταία τριετία», δήλωσε η κ. Σταματίνα Παντελαίου, Διευθύντρια Οικονομικών - Κλαδικών Μελετών της ICAP Group.
«Οι συνέπειες της ύφεσης ήταν πιο εμφανείς στον κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων το 2011. Η προαναφερόμενη κατάσταση εκφράζεται τόσο με τη μείωση του αριθμού των συνολικών επισκέψεων στα κομμωτήρια, όσο και με τη μείωση της μέσης δαπάνης ανά επίσκεψη», πρόσθεσε.