Την υλοποίηση της λύσης Click2Call ανέλαβε για τη Millennium bank η Yuboto, εταιρεία ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών mobile marketing, προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων και λύσεων mServices.
Την υλοποίηση της λύσης Click2Call ανέλαβε για τη Millennium bank η Yuboto, εταιρεία ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών mobile marketing, προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων και λύσεων mServices.
H λύση επικοινωνίας Click2Call δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ή μιας σελίδας στο Facebook ή σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, να ζητήσουν από την εταιρεία που το ενσωματώνει να τους καλέσει άμεσα και δωρεάν. Επιπλέον με τη χρήση QRCode η λύση μπορεί να ενσωματωθεί σε έντυπο υλικό όπως έντυπες ή outdoor διαφημίσεις, υλικό POS, συσκευασίες, ενημερωτικά φυλλάδια και εγχειρίδια χρήσης.
Πως αναφέρει η τράπεζα σε ανακοίνωσή της, με τη λύση Click2Call, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας της Millennium bank θα έχουν πλέον την ευκαιρία να ζητούν από την τράπεζα να τους καλέσει, αποφεύγοντας έτσι τόσο πιθανή αναμονή μέχρι να εξυπηρετηθούν όσο και τυχόν τηλεπικοινωνιακά κόστη.