Όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός Google δείχνει το «πράσινο» πρόσωπό του: τον περασμένο Οκτώβριο επένδυσε στην κατασκευή αιολικού πάρκου, που θα τροφοδοτεί σχεδόν δύο εκατομμύρια σπίτια, ενώ διακηρυγμένος στόχος του σε ό,τι αφορά την ενέργεια, είναι να κάνει τις ΑΠΕ φθηνότερες από τον άνθρακα.
Όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός Google δείχνει το «πράσινο» πρόσωπό του: τον περασμένο Οκτώβριο επένδυσε στην κατασκευή αιολικού πάρκου, που θα τροφοδοτεί σχεδόν δύο εκατομμύρια σπίτια, ενώ διακηρυγμένος στόχος του σε ό,τι αφορά την ενέργεια, είναι να κάνει τις ΑΠΕ φθηνότερες από τον άνθρακα.
Έτσι, δεν εξεπλάγησαν πολλοί όταν, το βράδυ της Τρίτης, ο αμερικανικός όμιλος ανακοίνωσε ότι στα κεντρικά του, στην Καλιφόρνια, θα εγκαταστήσει ασύρματο σύστημα φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Προϋποθέτει την τοποθέτηση ειδικού μηχανισμού και στο όχημα, ενώ επιτρέπει τη φόρτισή του, μόλις ο χρήστης το σταθμεύσει ακριβώς πάνω από τη βασική συσκευή, χωρίς να απαιτείται επαφή μεταξύ αυτοκινήτου και συστήματος.
Μέχρι σήμερα, η Google, η οποία χρησιμοποιεί αρκετά οχήματα χαμηλής ιπποδύναμης για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων μέσα στις εγκαταστάσεις της, διέθετε μόνο τους «παραδοσιακούς» σταθμούς φόρτισης με χρήση πρίζας. Το σύστημα της Plugless Power χρησιμοποιεί μια αρχή γνωστή και ως «επαγωγική φόρτιση», στην οποία η πρίζα αντικαθίσταται με μία εξέδρα φόρτισης και ο μετασχηματιστής «διασπάται» μεταξύ οχήματος και φορτιστή.
Η συγκεκριμένη αρχή επινοήθηκε πριν από έναν και πλέον αιώνα, ενώ χρησιμοποιείται για να φορτίζονται κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες. Η Plugless Power από τη Βιρτζίνια έκανε τα αποκαλυπτήρια του πρώτου τέτοιου σταθμού φόρτισης οχημάτων το 2009, ενώ η Google ήταν μεταξύ των πρώτων ομίλων που έσπευσαν να δοκιμάσουν την τεχνολογία αυτή.
Aγνωστο παραμένει πόσο θα στοιχίζει το σύστημα ή εάν και πότε θα διατίθεται για οικιακή χρήση, όμως ο όμιλος άφησε να εννοηθεί ότι έχει δεχθεί πολλές παραγγελίες.