Την αντίθεση της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ σε περαιτέρω μετοχοποίηση της ΔΕΗ επανέλαβε ο πρόεδρος των εργαζομένων Νίκος Φωτόπουλος.
Την αντίθεση της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ σε περαιτέρω μετοχοποίηση της ΔΕΗ επανέλαβε ο πρόεδρος των εργαζομένων Νίκος Φωτόπουλος.
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ, ανέφερε πως ο μόνος λόγος διαφωνίας της ΓΕΝΟΠ είναι ότι σε περίπτωση περαιτέρω μετοχοποίησης ο καταναλωτής θα κληθεί να πληρώσει δύο και τρεις φορές ακριβότερη την κιλοβατώρα.
Τόνισε ακόμη πως οι εργαζόμενοι ποτέ δεν απείλησαν με μπλακ άουτ, απλώς εξέφρασαν την πρόθεσή τους να προχωρήσουν σε απεργία.