Αύξηση 11% σημείωσαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας Hennes & Mauritz τον Απρίλιο, ενώ οι συνολικές πωλήσεις της ενισχύθηκαν κατά 21% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Αύξηση 11% σημείωσαν οι συγκρίσιμες πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας Hennes & Mauritz τον Απρίλιο, ενώ οι συνολικές πωλήσεις της ενισχύθηκαν κατά 21% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Η εταιρεία αποδίδει τα βελτιωμένα μεγέθη της στη «θετική επίδραση του Πάσχα» και στον καλό καιρό.
Σημειώνεται ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις αφορούν τις πωλήσεις μέσω των καταστημάτων, του διαδικτύου και των καταλόγων της H&M στις χώρες όπου η εταιρεία λειτουργεί τουλάχιστον ένα χρόνο.
Στις 30 Απριλίου η H&M λειτουργούσε 2.264 καταστήματα, 11% περισσότερα σε σχέση με τα 2.037 καταστήματα της προηγούμενης χρονιάς.