Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011 17:02

ΕΙΕΠ: Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει για 2η συνεχή χρονιά το θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου διακρίνονται εταιρείες αλλά και επαγγελματίες από διάφορους κλάδους για τις καινοτόμες πρακτικές που χρησιμοποιούν για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει για 2η συνεχή χρονιά το θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου διακρίνονται εταιρείες αλλά και επαγγελματίες από διάφορους κλάδους για τις καινοτόμες πρακτικές που χρησιμοποιούν για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η αξιολόγηση γίνεται με την υιοθέτηση διεθνών προτύπων μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού.

Ο καθηγητής Γεώργιος Πανηγυράκης, είναι προέδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων.