Tο ειδικό βραβείο της καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής απέσπασε ομάδα φοιτητών από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Marketing και Επικοινωνίας, στο διεθνή διαγωνισμό marketing, L΄Oréal Brandstorm.
Tο ειδικό βραβείο της καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής απέσπασε ομάδα φοιτητών από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Marketing και Επικοινωνίας, στο διεθνή διαγωνισμό marketing, L΄Oréal Brandstorm.
Ο διαγωνισμός δίνει την ευκαιρία σε φοιτητές να αναλάβουν το ρόλο ενός Μarketing Μanager, να φανταστούν και να προτείνουν μια νέα σειρά προϊόντων για μία από τις μάρκες της L΄ Oréal.
Φέτος, ο διαγωνισμός ζητούσε από τους φοιτητές να δημιουργήσουν μια νέα σειρά ανδρικών προϊόντων για την μάρκα L΄Oréal Professionnel, η οποία όμως θα έπρεπε να συνοδεύεται από υπηρεσία, προκειμένου να προσελκύσει τους άνδρες στο κομμωτήριο.