Την εικόνα του δικτύου καταστημάτων της ανανεώνει η εταιρεία Γερμανός στην Ελλάδα και το εξωτερικό, επενδύοντας πάνω από 10 εκατ. ευρώ. Στα μέσα Σεπτεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση των καταστημάτων της στην Ελλάδα, ενώ στη συνέχεια θα ξεκινήσει η ανακαίνιση των καταστημάτων στο εξωτερικό.
Η ανακαίνιση των καταστημάτων που συνδυάζεται με το νέο λογότυπο της εταιρείας εγκαινιάζει, όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, μια νέα περίοδο για το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός, που αριθεμεί 490 καταστήματα σε έξι χώρες (Ελλάδα, Πολωνία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο, ΠΓΔΜ). Σύμφωνα με το πλάνο επέκτασης της διοίκησης τα καταστήματα θα φτάσουν τα 700 μέχρι το τέλος του 2003.
Σημειώνεται ότι το νέο σήμα του δικτύου είναι εμπνευσμένο από το κουμπί «power on/power off» που βρίσκεται στις περισσότερες ηλεκτρονικές συσκευές και με το πάτημά του ο καταναλωτής μπαίνει στο κόσμο της τεχνολογίας.