Πιο απαισιόδοξοι καταναλωτές του πλανήτη ανακηρύσσονται οι Έλληνες, σύμφωνα με τον Δείκτη Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο οποίος υποχώρησε στις 41 μονάδες «χαρίζοντας» για πρώτη φορά στη χώρα μας αυτή τη δυσάρεστη πρωτιά.
Πιο απαισιόδοξοι καταναλωτές του πλανήτη ανακηρύσσονται οι Έλληνες, σύμφωνα με τον Δείκτη Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο οποίος υποχώρησε στις 41 μονάδες «χαρίζοντας» για πρώτη φορά στη χώρα μας αυτή τη δυσάρεστη πρωτιά.
Και σε παγκόσμιο επίπεδο, όμως, ο δείκτης έπεσε πρώτη φορά κάτω από τις 90 μονάδες, καθώς οι ενδείξεις επιβράδυνσης της ανάκαμψης της οικονομίας και η επιδείνωση της κρίσης χρέους στην Ελλάδα έχουν επιτείνει την αβεβαιότητα στην αγορά.
Σύμφωνα με τη Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε αυτό συντείνουν επίσης η παράταση της πολιτικής αστάθειας στη Μέση Ανατολή, η επιβράδυνση της ανάπτυξης στην Ασία, καθώς και η ανησυχία των νοικοκυριών στις ΗΠΑ για την αύξηση των εξόδων.
Στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, με βάση τον δείκτη της Nielsen, βρίσκονται οι περιοχές της Ασίας/ Ειρηνικού και της Μέσης Ανατολής με 98 και 94 μονάδες αντίστοιχα. Από την άλλη μεριά, η Ευρώπη με 74 μονάδες και η Βόρεια Αμερική με 81, αποτελούν τις πιο απαισιόδοξες γεωγραφικές ζώνες του πλανήτη.
Σε επίπεδο χωρών, οι εννέα από τη δεκάδα των πιο αισιόδοξων προέρχονται από την Ασία/ Ειρηνικό και τη Μέση Ανατολή, ενώ οι οκτώ στις δέκα πιο απαισιόδοξες προέρχονται από την Ευρώπη.