Σε συγχώνευση των τριών εταιρειών της στον τομέα της μεταφοράς ξηρού φορτίου προχωρά η κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Cosco λόγω της απότομης κάμψης της ναυτιλιακής αγοράς μετά το 2008, όπως αναφέρει το Reuters.
Σε συγχώνευση των τριών εταιρειών της στον τομέα της μεταφοράς ξηρού φορτίου προχωρά η κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Cosco λόγω της απότομης κάμψης της ναυτιλιακής αγοράς μετά το 2008, όπως αναφέρει το Reuters.
Η αρχική διαδικασία αναδιάρθρωσης της Cosco Bulk Carrier, της Cosco Hong Kong Shipping και της Qingdao Ocean Shipping έχει ήδη ξεκινήσει, αλλά δεν έχει ακόμη αποφασισθεί η έδρα της νέας εταιρείας και ποιος θα έχει τη διοίκηση, δήλωσε στο πρακτορείο παράγοντας της Cosco.
Οι τρεις εταιρείες πρακτορεύουν συνολικά πάνω από 400 πλοία, δίνοντας στην Cosco την πρώτη θέση παγκοσμίως όσον αφορά τις μεταφορές ξηρού φορτίου.
Η κινεζική εταιρεία επιδίωξε την αναδιαπραγμάτευση των υψηλών ναύλων που είχε συμφωνήσει να πληρώνει σε εφοπλιστικές εταιρείες το 2008, όταν η αγορά είχε φθάσει στο απόγειο της. Όπως παρατηρεί το Reuters, η απόφασή της να σταματήσει τις τελευταίες εβδομάδες τις πληρωμές των ναύλων σε πολλούς εφοπλιστές απείλησε να υπονομεύσει τη φήμη της στη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα.