Στον κατακερματισμό των υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αποδίδει μεταξύ άλλων το θέμα που έχει ανακύψει με τα πλαστά πιστοποιητικά κλάσης η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, τονίζοντας ότι η «συνεχής μεταφορά αρμοδιοτήτων ανάμεσα σε υπουργεία μόνο κακό μπορεί να κάνει στον κλάδο της ναυτιλίας».
Στον κατακερματισμό των υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας αποδίδει μεταξύ άλλων το θέμα που έχει ανακύψει με τα πλαστά πιστοποιητικά κλάσης η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, τονίζοντας ότι η «συνεχής μεταφορά αρμοδιοτήτων ανάμεσα σε υπουργεία μόνο κακό μπορεί να κάνει στον κλάδο της ναυτιλίας».
«Ένα διαδικαστικό/οικονομικό/καταστατικό θέμα μεταξύ του Ρωσικού Νηογνώμονα και του τοπικού αντιπροσώπου του μεταμορφώθηκε σε μείζον ζήτημα, τα πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί θεωρήθηκαν μη έγκυρα με αποτέλεσμα αρκετά επιβατηγά πλοία να υποχρεωθούν να διακόψουν την εκτέλεση των δρομολογίων τους», αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η διοίκηση της ΕΕΝ.
Δυστυχώς, προσθέτει «για μια ακόμη φορά οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στο στόχαστρο και τιμωρούνται χωρίς να έχουν φταίξει σε τίποτε». Η ΕΕΝ υπογραμμίζει ότι τα ελληνικά ακτοπλοϊκά πλοία δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν σε θέματα ασφαλείας και δεν έχουν καμία ανάγκη «να καταφύγουν σε παράνομες μεθόδους και πλαστογραφίες προκειμένου να διαπιστωθεί η αξιοπλοΐα τους».
Σημειώνεται τέλος ότι πως παρά το γεγονός της παραίτησης ενός στενού συνεργάτη του Πρωθυπουργού δεν επανιδρύθηκε το ΥΕΝ, ενώ για την επίλυση του όλου ζητήματος με τον ρωσικό νηογνώμονα και την άμεση έναρξη δρομολογίων των πλοίων που έχουν ακινητοποιηθεί, αναφέρεται ότι θα πρέπει να επανενεργοποιηθεί το άρθρο 11 του ΠΔ 32/1997.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ