Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 04 Οκτωβρίου 2011 10:18

Στην αγορά της Χιλής εισέρχεται η MLS

Την είσοδό της στην αγορά της Χιλής με το μοναδικό παγκοσμίως σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Destinator Talk&Drive ανακοίνωσε η MLS Πληροφορική.

Την είσοδό της στην αγορά της Χιλής με το μοναδικό παγκοσμίως σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Destinator Talk&Drive ανακοίνωσε η MLS Πληροφορική.

Η είσοδος στην αγορά της Χιλής έρχεται αμέσως μετά την είσοδο της εταιρείας στην τουρκική αγορά και σηματοδοτεί τη νέα πορεία της για τα επόμενα τρία χρόνια, υπογραμμίζει η MLS σε ανακοίνωσή της.

H εταιρεία ανέπτυξε το MLS Destinator Talk&Drive στα χιλιανά ισπανικά και συνεργάζεται για τους τοπικούς χάρτες με την εταιρεία ανάπτυξης χαρτών NAVTEQ εξασφαλίζοντας υψηλής ποιότητας γεωγραφικά δεδομένα. Παράλληλα, επέλεξε και προχώρησε σε αποκλειστική συμφωνία με μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διανομής προϊόντων τεχνολογίας αυτοκινήτου και πλοήγησης στη Χιλή, την Bluetalk SA, θυγατρική του ομίλου Autobahn Corp. με έδρα το Σαντιάγο.

Η Bluetalk, η οποία δραστηριοποιείται δυναμικά στον τομέα της πλοήγησης με το brand Autonav θα αναλάβει τη διανομή των πλοηγών MLS Destinator Talk&Drive, τις δράσεις marketing και προβολής καθώς και τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης στην αγορά της Χιλής. Ο όμιλος Autobahn διαθέτει δική του αλυσίδα καταστημάτων πώλησης προϊόντων αυτοκινήτου, ενώ συνεργάζεται σε επίπεδο διανομής με όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης στη Χιλή. Μάλιστα, κάποιες εξ αυτών έχουν παρουσία με καταστήματα και σε άλλες χώρες της Λατινικής Αμερικής, που αποτελούν αναπτυσσόμενες αγορές στον τομέα της πλοήγησης.

Σημειώνεται ότι η MLS έλαβε πρόσφατα την πρώτη σημαντική παραγγελία και την αντίστοιχη πληρωμή από την Bluetalk, ενώ έχει σε εξέλιξη την αποστολή των συσκευών ώστε να τοποθετηθούν στα ράφια των καταστημάτων στη Χιλή στο αμέσως προσεχές διάστημα.