Σε φάση ουσιαστικής ωρίμανσης και ανάπτυξης εισέρχεται το πρώτο brand απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Anytime της Interamerican, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σε φάση ουσιαστικής ωρίμανσης και ανάπτυξης εισέρχεται το πρώτο brand απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Anytime της Interamerican, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Anytime, που δημιουργήθηκε το 2006, άνοιξε στην Ελλάδα τον διαδικτυακό δρόμο προσέγγισης πελατών και «ήδη έχει δώσει δείγματα ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου καναλιού διανομής με εντυπωσιακά αποτελέσματα», που παρουσίασε τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου η διοίκηση της εταιρείας σε κεντρικό ξενοδοχείο.
«Έχοντας οργανώσει πλήρως την υποδομή της από τις αρχές του 2008 και μετά από μία διετία προσαρμογής στην αγορά, η Anytime εκτίναξε φέτος το πελατολόγιό της στους 85.000 πελάτες, καταγράφοντας ημερησίως 2.200 κλήσεις και 4.500 επισκέψεις και σταθεροποιώντας την παραγωγή της πάνω από τα 400 συμβόλαια την ημέρα», τονίζει η εταιρεία.
Το κανάλι έχει ιδιαίτερη συμβολή φέτος στην αύξηση κατά 22% του στόλου ασφαλισμένων από την Interamerican οχημάτων, που φθάνει τις 450.000.