Στο ενδιαφέρον που έχουν εκδηλώσει μεγάλες εταιρείες να έρθουν στη χώρα μας και να συμμετάσχουν και σε λιμενικές υποδομές εστίασε ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Επιβατηγών Πλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, Μιχάλης Λάμπρος μετά τη συνάντηση του προεδρείου της Ένωσης, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ, Γιώργο Ανωμερίτη.
Στο ενδιαφέρον που έχουν εκδηλώσει μεγάλες εταιρείες να έρθουν στη χώρα μας και να συμμετάσχουν και σε λιμενικές υποδομές εστίασε ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Επιβατηγών Πλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, Μιχάλης Λάμπρος μετά τη συνάντηση του προεδρείου της Ένωσης, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ, Γιώργο Ανωμερίτη.
Ο κ. Λάμπρος ανέφερε ωστόσο, ότι πολλές ξένες εταιρείες θέτουν ως προϋπόθεση για να ξεκινήσουν κυκλικά ταξίδια πλοίων τους με home port τον Πειραιά ή άλλα ελληνικά λιμάνια, την πλήρη άρση του καμποτάζ και την κατάργηση της σχετική σύμβασης για την κρουαζιέρα.
Αναφορικά με την ατζέντα της συνάντησης, ο αντιπρόεδρος του νέου φορέα για την κρουαζιέρα, δήλωσε ότι ο πρόεδρος του ΟΛΠ ενημέρωσε το προεδρείο της Ένωσης για τα προγραμματισμένα έργα του οργανισμού καθώς και για το θέμα των λιμενικών υποδομών.
Ο κ. Λάμπρου πρόσθεσε ότι η ηγεσία του ΟΛΠ έχει ήδη έρθει σε συνεννόηση με μεγάλες εταιρείες και μέχρι το 2014, οι σταθμοί κρουαζιερόπλοιων του οργανισμού θα είναι περίπου 17, κάτι που δεν έχουν ούτε τα μεγαλύτερα λιμάνια της δυτικής Ευρώπης.
Τα μέλη της Ένωσης έθεσαν στον κ. Ανωμερίτη το θέμα του προγραμματισμού των αφίξεων των κρουαζιερόπλοιων κατά το πρότυπο των άλλων χωρών υποδοχής και το ύψος των λιμενικών τελών, που κατά τη νέα Ένωση, πρέπει να παραμείνουν σταθερά χωρίς ενδιάμεσες αυξήσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ