Πτώση 28% εμφάνισαν τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της Coca-Cola Hellenic κατά το εννεάμηνο του 2011 και διαμορφώθηκαν στα 302 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών για καθαρά κέρδη 331 εκατ. ευρώ.
Πτώση 28% εμφάνισαν τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της Coca-Cola Hellenic κατά το εννεάμηνο του 2011 και διαμορφώθηκαν στα 302 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών για καθαρά κέρδη 331 εκατ. ευρώ.
Τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη του τρίτου τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 155,6 εκατ. ευρώ.
Ο όγκος πωλήσεων παρέμεινε αμετάβλητος κατά τους πρώτους εννέα μήνες, καθώς η αύξηση κατά 3% στις αναπτυσσόμενες αγορές αντισταθμίστηκε πλήρως από τη μείωση κατά 1% στις αναπτυγμένες και στις αναδυόμενες αγορές. Η αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ήταν μεγαλύτερη από αυτήν του όγκου των πωλήσεων, με αύξηση κατά 3% στις αναπτυσσόμενες αγορές και σταθερά έσοδα στις αναδυόμενες και αναπτυγμένες αγορές.
Στο τέλος του πρώτου εννεαμήνου του 2011, ο καθαρός δανεισμός διαμορφώθηκε στα 1.714 εκατ. ευρώ, ενώ οι ελεύθερες ταμειακές ροές έφτασαν τα 416 εκατ. ευρώ κατά τους πρώτους εννέα μήνες.
«Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους συνεχίσαμε να ενισχύουμε την ηγετική μας θέση στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο σε αξία στην αγορά των μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση αναψυκτικών σε είκοσι τέσσερις από τις είκοσι οκτώ χώρες μας. Επίσης, σύμφωνα με τη στρατηγική μας για αύξηση των εσόδων, σημειώσαμε αύξηση των καθαρών εσόδων ανά κιβώτιο της τάξης του 4%, εξαιρώντας την επίπτωση των συναλλαγματικών ισοτιμιών», δήλωσε ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
«Η ραγδαία επιδείνωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης και οι συνεχείς πιέσεις από τις αυξημένες τιμές πρώτων υλών, σε συνδυασμό με την επίδραση του καύσωνα σε αρκετές σημαντικές χώρες στα συγκρίσιμα αποτελέσματα της αντίστοιχης περσινής περιόδου επηρέασαν τόσο την κερδοφορία όσο και τον όγκο πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο. Στο τέταρτο τρίμηνο του έτους θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στις στρατηγικές μας πρωτοβουλίες για αύξηση των εσόδων και περαιτέρω βελτίωση της κοστολογικής βάσης βελτιώνοντας ταυτόχρονα την θέση μας στην αγορά», πρόσθεσε.