Ανοικτό άφησε το ενδεχόμενο αλλαγών στο νόμο Ραγκούση για την απελεύθερωση των ταξί ο νέος υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, δηλώνοντας ότι θα επανεξετάσει το θέμα των πληθυσμιακών κριτηρίων.
Ανοικτό άφησε το ενδεχόμενο αλλαγών στο νόμο Ραγκούση για την απελεύθερωση των ταξί ο νέος υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, δηλώνοντας ότι θα επανεξετάσει το θέμα των πληθυσμιακών κριτηρίων.
Η χώρα έχει υποχρέωση να απελευθερώσει το επάγγελμα του μεταφορέα, παρατήρησε ο κ. Βορίδης μιλώντας στο Real FM, αλλά όπως χαρακτηριστικά σημείωσε, «το περιεχόμενο της απελευθέρωσης δεν το διαβάζω στο μνημόνιο».
Ο κ. Βορίδης επιχείρησε εξάλλου να εξηγήσει την απόφαση του ΛΑ.Ο.Σ. να συμμετάσχει τελικά στην κυβέρνηση Παπαδήμου από τη στιγμή μάλιστα που ο Γιώργος Καρατζαφέρης είχε δημοσίως δηλώσει ότι δεν τον ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, λέγοντας μάλιστα ότι θα καταψηφίσει τη δανειακή σύμβαση.
«Εμείς», είπε, «θα προτιμούσαμε εκλογές. Είναι εφικτό; Όχι. Ποιος μπορεί να λύσει τα δεδομένα προβλήματα και να επαναφέρει την ηρεμία; Μία κυβέρνηση εθνικής ενότητας. Είναι μία πρόταση του Γιώργου Καρατζαφέρη εδώ και δύο χρόνια. Αλλωστε, τον είχε προτείνει τον κ. Παπαδήμο σε ανύποπτο χρόνο».
«Το μείζον», υπογράμμισε, «ήταν να αλλάξει ο πρωθυπουργός. Γιατί δεν είχαμε καμία εμπιστοσύνη στη διαπραγμάτευση που θα έκανε η κυβέρνησή του για τη δανειακή συμφωνία». «Πρέπει πάντα να έχεις εναλλακτική πρόταση γιατί αλλιώς είσαι σαν την Αριστερά, καταγγέλλεις και μετά πας σπίτι σου ευτυχής», κατέληξε με νόημα ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.