Την πρόταση για άμεση συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για κάθε προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου που θα υπερβαίνει τον χρόνο της μεταβατικής αυτής κυβέρνησης, επανέλαβε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γ. Μιχελάκης σε δήλωσή του για τους διαφημιστικούς διαγωνισμούς της ΔΕΗ και του ΟΠΑΠ.
Την πρόταση για άμεση συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για κάθε προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου που θα υπερβαίνει τον χρόνο της μεταβατικής αυτής κυβέρνησης, επανέλαβε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γ. Μιχελάκης σε δήλωσή του για τους διαφημιστικούς διαγωνισμούς της ΔΕΗ και του ΟΠΑΠ.
Τόσο η ΔΕΗ, όσο και ο ΟΠΑΠ είναι μονοπωλιακοί Οργανισμοί, που δεν έχουν ανάγκη άμεσης διαφήμισης ώστε να διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς από κάποιον ανταγωνιστή τους, υποστηρίζει ο εκπρόσωπος της ΝΔ. Ως εκ τούτου, προσθέτει, δικαιολογίες του τύπου, «ο ΟΠΑΠ πρέπει άμεσα να διαφημίσει τα παιχνίδια του για να μην χάσει μερίδιο αγοράς», «ο ΟΠΑΠ είναι ιδιωτική εταιρία και μπορεί να κάνει ό,τι θέλει», «δεν είναι σίγουρο ότι η ΔΕΗ θα χρησιμοποιήσει ολόκληρο το κονδύλι που εκταμιεύει», δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές.
Όσο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου των Οργανισμών παραμένουν πρόσωπα που όρισε η κυβέρνηση Παπανδρέου, όσο «υπεύθυνοι» για τη διανομή διαφημιστικών κονδυλίων παραμένουν στελέχη που ορίστηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση, είναι προφανές ότι τα επιχειρήματα «περί ιδιωτικής εταιρείας» δεν μπορούν να σταθούν, τονίζει ο κ. Μιχελάκης.