Η τεχνολογία της ψυχαγωγίας «παίρνει τους δρόμους», καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν ολοένα μεγαλύτερη έμφαση στα gadgets με τα οποία εξοπλίζουν τα νέα τους μοντέλα σε συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας.
Η τεχνολογία της ψυχαγωγίας «παίρνει τους δρόμους», καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν ολοένα μεγαλύτερη έμφαση στα gadgets με τα οποία εξοπλίζουν τα νέα τους μοντέλα σε συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας.
Τεχνολογικοί κολοσσοί όπως η Intel και η Google στρέφουν την προσοχή τους στο καντράν και ονειρεύονται να μεταφέρουν τις δυνατότητες ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή στο αυτοκίνητο.
Το ζωηρό ενδιαφέρον τους εξηγείται και από τα τεράστια περιθώρια κέρδους που προσφέρει η συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες με στόχο την κατασκευή των αυτοκινήτων της επόμενης γενιάς.
Στην έκθεση Consumer Electronics Show που διεξάγεται αυτή την εβδομάδα στο Λας Βέγκας, οι εν λόγω εταιρείες παρουσιάζουν τα καινούργια τους επιτεύγματα: οθόνες 10 ιντσών όπου μπορεί κανείς να δει βίντεο υψηλής ευκρίνειας, τρισδιάστατους χάρτες και διαδικτυακές ιστοσελίδες.
Το πρώτο κύμα συστημάτων «infotainment» –ο συνδυασμός τεχνολογίας και οδήγησης– αναμένεται να σαρώσει την αγορά εντός του 2010. Παρότι τα εξελιγμένα αυτά συστήματα αποτελούσαν μέχρι σήμερα ακριβό προαιρετικό εξοπλισμό, πολύ σύντομα θα συμπεριλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων.
Είναι αρκετά «έξυπνα» για να μην αφήνουν τον οδηγό να ξεχαστεί στην οθόνη και αρκετά «ενημερωμένα» για να παρέχουν πληροφορίες όπως κριτικές εστιατορίων και εξώφυλλα μουσικών άλμπουμ με ένα μόνο άγγιγμα.
Πολλοί είναι αυτοί, ωστόσο, που υποστηρίζουν ότι η ένταξη της τεχνολογίας της ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο εμπεριέχει κινδύνους για τον οδηγό, καθώς αποσπά την προσοχή του καθιστώντας την οδήγηση επισφαλή.
Πηγή: The New York Times