Στη διάθεση της υπηρεσίας “Live Banking”, μέσω της οποίας προσφέρει στους πελάτες της το σύνολο των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής τραπεζικής, αναφέρεται η Eurobank EFG σε σημερινή ανακοίνωσή της.
Στη διάθεση της υπηρεσίας “Live Banking”, μέσω της οποίας προσφέρει στους πελάτες της το σύνολο των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής τραπεζικής, αναφέρεται η Eurobank EFG σε σημερινή ανακοίνωσή της.
«Το “Live Banking” συνδέει τον πελάτη με όλα τα πρωτοποριακά εναλλακτικά Δίκτυα της Τράπεζας όπως το e-Banking, το m-Banking (τραπεζικές συναλλαγές από το κινητό), Europhone Banking και τα ATM. Εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες της τεχνολογίας και με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της άψογη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, η Eurobank αναβαθμίζει συνεχώς τα εναλλακτικά της δίκτυα, γεγονός που αναγνωρίζεται ευρύτατα τόσο σε επίπεδο πελατών αλλά και μέσω των πολλαπλών σημαντικών βραβεύεσεων που έχουν αποσπάσει τα τελυταία χρόνια», τονίζει η τράπεζα.
«Επιπλέον προσφέρει στους πελάτες της τον λογαριασμό Live ο οποίος έχει προνομιακό επιτόκιο. Ο λογαριασμός Live ανοίγεται μέσω του διαδικτύου και κινείται με τη χρήση ή δωρεάν παρέχοντας τη δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών με χαμηλό κόστος ή δωρεάν μέσω του Προγράμματος Δωρεάν Συναλλαγών της Eurobank EFG.»
Σύμφωνα με τη Eurobank EFG, με το Live Banking ο πελάτης μπορεί να ενημερώνεται Live για το υπόλοιπο του λογαριασμού ή της κάρτας του και να εκτελεί άμεσα τις συναλλαγές του, από την οθόνη του υπολογιστή του ή από το κινητό του, μέσα από μία μοναδική τραπεζική εμπειρία, όπου απλά με ένα «κλικ» όλες οι τραπεζικές συναλλαγές είναι διαθέσιμες 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Παράλληλα αποκτά πρόσβαση σε μοναδικές καινοτόμες υπηρεσίες, όπως οι ειδοποιήσεις (alerts) με sms, και e-mail ώστε να ενημερώνεται άμεσα για τις κινήσεις των λογαριασμών και των πιστωτικών του καρτών, καθώς και να εξυπηρετείται 24 ώρες το 24ωρο από εκπρόσωπο της Τράπεζας μέσω δωρεάν τηλεφώνου και Live chat.