«Πιστοί» παραμένουν οι Αμερικανοί πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota παρά τις επαναλαμβανόμενες ανακλήσεις των οχημάτων της, σύμφωνα με έρευνα που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
«Πιστοί» παραμένουν οι Αμερικανοί πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota παρά τις επαναλαμβανόμενες ανακλήσεις των οχημάτων της, σύμφωνα με έρευνα που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
Μόλις το 6,5% των πελατών της Toyota δήλωσαν ότι δεν θα ξανααγοράσουν αυτοκίνητο αυτής της μάρκας λόγω των ανακλήσεων, σημειώνεται στην έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα από την εταιρεία μάρκετινγκ Corporate Research International (CRI).
Ωστόσο, οι πελάτες άλλων εταιρειών φαίνεται ότι έχουν γίνει πολύ επιφυλακτικοί απέναντι στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία: για παράδειγμα οι μισοί ιδιοκτήτες οχημάτων Subaru δήλωσαν ότι δεν σκέφτονται καν την πιθανότητα να αγοράσουν Toyota.
Ο γενικός διευθυντής της CRI, Μάικ Μάλετ, υποστήριξε ότι η Toyota επένδυσε πολλά χρόνια για να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της. Τόνισε δε ότι η έρευνα δείχνει πόσο σημαντικό είναι οι εταιρείες να διατηρούν καλές σχέσεις με τους πελάτες τους ώστε οι τελευταίοι να τους μένουν πιστοί.
Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 1.640 άτομα, δημοσιοποιήθηκε την επομένη εκτίμησης που έκανε η Edmunds.com, υπηρεσία που ειδικεύεται στην αγορά αυτοκινήτων, σύμφωνα με την οποία οι πωλήσεις οχημάτων Toyota στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 71% μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου. Μέχρι στιγμής μάλιστα οι πωλήσεις σημειώνουν αύξηση κατά 10% σε σχέση με το Μάρτιο του 2009 και κατά 31% σε σχέση με τον Φεβρουάριο.
Πηγές: ΑΠΕ - ΜΠΕ, Γαλλ. Πρακτορείο