Στρατηγικό εταίρο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να αναζητήσει η κυβέρνηση, στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών γραμμών, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκο Σηφουνάκη.
Στρατηγικό εταίρο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να αναζητήσει η κυβέρνηση, στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών γραμμών, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκο Σηφουνάκη.
Δεν λέω ότι είναι εύκολο, όμως θα το προσπαθήσουμε σημείωσε ο κ. Σηφουνάκης απευθυνόμενος στα μέλη της κοινοβουλευτικής επιτροπής Δημοσίων Επιχειρήσεων.
Παράλληλα, δόθηκε θετική γνώμη για το διορισμό ως επικεφαλής του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ των κ.κ. Π. Θεοφανόπουλου και Αθ. Ζηλιασκόπουλου αντίστοιχα, με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ να ψηφίζουν υπέρ και τους βουλευτές της ΝΔ, του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ να ψηφίζουν λευκό.
Κατά την ακρόασή τους, οι κ.κ. Θεοφανόπουλος και Ζηλιασκόπουλος εμφανίστηκαν αισιόδοξοι για την αναστροφή της αρνητικής οικονομικής πορείας των ελληνικών σιδηροδρόμων.
Ειδικότερα, ο κ. Θεοφανόπουλος ΟΣΕ μίλησε για τα περιθώρια ανάκαμψης του οργανισμού από την αναδιάρθρωση του προσωπικού, την αξιοποίηση της τεράστιας ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, η οποία θα μπορούσε να αποφέρει, όπως είπε, από 70 έως 100 εκατ. ευρώ έσοδα ετησίως, τη χρηματοδότηση των επενδύσεων του από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, αλλά και τη διατήρηση ενός σταθερού διοικητικού σχήματος, σε αντίθεση με τη συχνή αλλαγή ηγεσίας του ΟΣΕ κατά το πρόσφατο παρελθόν.
Από την πλευρά του, ο κ. Ζηλιασκόπουλος τάχθηκε υπέρ της διατήρησης του κοινωνικού χαρακτήρα του επιβατηγού έργου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υποστήριξε ωστόσο ότι το βάρος θα πρέπει να δοθεί στην ανάπτυξη του εμπορευματικού σκέλους της επιχείρησης.
Αναφέρθηκε ακόμη στα προβλήματα που χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση, σημειώνοντας -μεταξύ άλλων- την κακή κοστολόγηση των υπηρεσιών του, που καθιστούν ζημιογόνες ακόμα και τις εμπορευματικές μεταφορές, την έλλειψη δρομολογίων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιβατών, στην ασύμμετρη κατανομή προσωπικού αλλά και στην κακή λειτουργία του ελεγκτικού μηχανισμού που επιφέρει «τεράστια διαφυγόντα κέρδη».
Τέλος, υποσχέθηκε ότι σε διάστημα 6-8 μηνών, θα μπορούν οι επιβάτες του σιδηροδρόμου να αγοράζουν εισιτήρια μέσω διαδικτυακής πύλης με την πιστωτική κάρτα τους.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ