Μεγαλύτερη έκπτωση επί των πρόσθετων τελών τόσο στην εφάπαξ εξόφληση όσο και στη τμηματική καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών στην περίπτωση της πάγιας ρύθμισης ζητά το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ).
Μεγαλύτερη έκπτωση επί των πρόσθετων τελών τόσο στην εφάπαξ εξόφληση όσο και στη τμηματική καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών στην περίπτωση της πάγιας ρύθμισης ζητά το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ).
Σύμφωνα με το ΒΕΑ, οι παρεχόμενες δυνατότητες ρύθμισης ή εξόφλησης ασφαλιστικών εισφορών θα ενισχύσουν τα οικονομικά των ασφαλιστικών ταμείων και θα δώσουν στις επιχειρήσεις την δυνατότητα να ανακτήσουν ασφαλιστική ενημερότητα για την εύρυθμη λειτουργία τους και την επέκταση της δράσης τους.
Εντούτοις, «θα ήταν σκόπιμο στην περίπτωση της πάγιας ρύθμισης ασφαλιστικών εισφορών να δίδεται μεγαλύτερη έκπτωση τουλάχιστον τη κρίσιμη αυτή περίοδο επί των πρόσθετων τελών τόσο στην εφάπαξ εξόφληση όσο και στη τμηματική καταβολή γεγονός που θα οδηγήσει στην απεμπλοκή των επιχειρήσεων που χρωστούν εισφορές και στην άμεση ενίσχυση των ταμείων».
Το Επιμελητήριο αναφέρει επίσης ότι «εξαρχής είχε προταθεί ποσοστό έκπτωσης επί των πρόσθετων τελών για εφάπαξ και τμηματική καταβολή αντίστοιχα 80% και 50%, στη συνέχεια συζητήθηκε 50%-30% και με τις διατάξεις του νόμου κατέληξε στο πολύ χαμηλότερο ποσοστό 40%-20%».