Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 06 Μαΐου 2010 17:23

Υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης για την πορεία εκκαθάρισης φορολογικών δηλώσεων

Υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης για την πορεία της διαδικασίας εκκαθάρισης των φορολογικών δηλώσεων παρέχει στους φορολογούμενους το ΥΠΟΙΚ, μέσω της γραμμής 211-0007111.

Υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης για την πορεία της διαδικασίας εκκαθάρισης των φορολογικών δηλώσεων παρέχει στους φορολογούμενους το ΥΠΟΙΚ, μέσω της γραμμής 211-0007111.

Για να χρησιμοποιήσει τη νέα υπηρεσία, ο ενδιαφερόμενος πληκτρολογεί, από τηλεφωνική συσκευή με τονικό σήμα, τον αριθμό κλήσης της υπηρεσίας και τον Α.Φ.Μ. του.

Οι πληροφορίες που παρέχει αυτόματα η υπηρεσία στον ενδιαφερόμενο είναι:

- Η ολοκλήρωση ή μη της διαδικασίας εκκαθάρισης της δήλωσής του

- Σε περίπτωση που έχει γίνει η εκκαθάριση, η ημερομηνία εκκαθάρισης και το αποτέλεσμά της (χρεωστικό, πιστωτικό ή μηδενικό).

- Η ημερομηνία είσπραξης του ποσού επιστροφής, στην περίπτωση που το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι πιστωτικό.

- Η ημερομηνία καταβολής της πρώτης δόσης, στην περίπτωση που το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι χρεωστικό.

- Η εκτιμώμενη ημερομηνία διενέργειας της επόμενης εκκαθάρισης.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία δεν χορηγεί πληροφορίες για τους φορολογουμένους που έχουν συμπληρώσει τον κωδικό 010 της πρώτης σελίδας του εντύπου Ε1, δηλώνοντας ότι δεν επιθυμούν να συμπεριληφθούν στην υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης.