Υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης για την πορεία της διαδικασίας εκκαθάρισης των φορολογικών δηλώσεων παρέχει στους φορολογούμενους το ΥΠΟΙΚ, μέσω της γραμμής 211-0007111.
Υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης για την πορεία της διαδικασίας εκκαθάρισης των φορολογικών δηλώσεων παρέχει στους φορολογούμενους το ΥΠΟΙΚ, μέσω της γραμμής 211-0007111.
Για να χρησιμοποιήσει τη νέα υπηρεσία, ο ενδιαφερόμενος πληκτρολογεί, από τηλεφωνική συσκευή με τονικό σήμα, τον αριθμό κλήσης της υπηρεσίας και τον Α.Φ.Μ. του.
Οι πληροφορίες που παρέχει αυτόματα η υπηρεσία στον ενδιαφερόμενο είναι:
- Η ολοκλήρωση ή μη της διαδικασίας εκκαθάρισης της δήλωσής του
- Σε περίπτωση που έχει γίνει η εκκαθάριση, η ημερομηνία εκκαθάρισης και το αποτέλεσμά της (χρεωστικό, πιστωτικό ή μηδενικό).
- Η ημερομηνία είσπραξης του ποσού επιστροφής, στην περίπτωση που το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι πιστωτικό.
- Η ημερομηνία καταβολής της πρώτης δόσης, στην περίπτωση που το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι χρεωστικό.
- Η εκτιμώμενη ημερομηνία διενέργειας της επόμενης εκκαθάρισης.
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία δεν χορηγεί πληροφορίες για τους φορολογουμένους που έχουν συμπληρώσει τον κωδικό 010 της πρώτης σελίδας του εντύπου Ε1, δηλώνοντας ότι δεν επιθυμούν να συμπεριληφθούν στην υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης.