Καλύτερα από τους υπόλοιπους κλάδους ανταποκρίθηκε στην οικονομική κρίση ο κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών.
Καλύτερα από τους υπόλοιπους κλάδους ανταποκρίθηκε στην οικονομική κρίση ο κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών.
Ολοένα περισσότεροι στρέφονται στα δωρεάν παιχνίδια που μπορεί να παίξει κανείς στο διαδίκτυο μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook, τα οποία πολλές φορές «κατεβάζουν» και παίζουν από κινητές συσκευές όπως το iPhone και το iPad.
Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Newzoo που παρακολουθεί τον κλάδο, το κοινό για κάθε υφιστάμενη πλατφόρμα βιντεοπαιχνιδιού, από αυτά που παίζονται μέσω κινητού έως τις κονσόλες, απαρτίζεται σε ποσοστό 30% από χρήστες που δεν πληρώνουν για να παίξουν βιντεοπαιχνίδια.
«Η στροφή προς το επιχειρηματικό μοντέλο των online παιχνιδιών έχει ξεκιήσει πριν από την ύφεση διευρύνοντας σημαντικά το κοινό στο οποίο απευθύνονται πλέον τα βιντεοπαιχνίδια. Σε συνθήκες οικονομικής ύφεσης, όμως, η τάση αυτή ενισχύθηκε και οι εταιρείες του κλάδου ήταν τα κέρδη τους να αυξάνονται», σχολιάζει στο Reuters ο Πίτερ Γουόρμαν, διευθύνων σύμβουλος της Newzoo.
«Η γνώμη μας είναι ότι με το να επιτρέπεις στους πελάτες να δοκιμάζουν δωρεάν τα παιχνίδια είναι ένας καλός τρόπος να διασφαλίσεις την ικανοποίηση των πελατών, οι οποίοι έχουν πλέον τη δυνατότητα να παίξουν ένα παιχνίδι προτού το αγοράσουν», αναφέρει ο Πολ Μπίσλιν, γενικός διευθυντής της Popcap.com.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρονται στην έκθεση με τίτλο «Newzoo Games Market Report», το ένα τρίτο των 25,3 δισ. δολαρίων που ξόδεψαν οι Αμερικανοί χρήστες σε βιντεοπαιχνίδια το 2009 προέρχεται από τα online παιχνίδια.