Στην αξιοποίηση του λιμανιού του Πειραιά επικεντρώνει τον ενδιαφέρον της η COSCO, ώστε να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σταθμούς διαμετακομιστικού εμπορίου στην Ευρώπη.
Στην αξιοποίηση του λιμανιού του Πειραιά επικεντρώνει τον ενδιαφέρον της η COSCO, ώστε να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σταθμούς διαμετακομιστικού εμπορίου στην Ευρώπη.
«Το λιμάνι του Πειραιά κατέχει προνομιακή γεωγραφική θέση, καθώς επιτρέπει την πρόσβαση στα Βαλκάνια και καλύπτει τη Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα και τη Βόρεια Αφρική» τονίζει σε συνέντευξή του σε ειδησεογραφική ιστοσελίδα ο Γενικός Διευθυντής του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων της COSCO, Ming Dong.
«Προς το παρόν», σημείωσε ο κ. Ming, «σε σύγκριση με το λιμάνι του Αμβούργου ή του ¶μστερνταμ, το μερίδιο του λιμανιού του Πειραιά στην COSCO δεν είναι τόσο υψηλό, ωστόσο εμείς θα επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον μας στην αξιοποίηση του λιμανιού, και θα κινητοποιήσουμε τους πελάτες μας να μεταφορτώνουν εκεί τα εμπορεύματά τους, προκειμένου το λιμάνι να εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους σταθμούς διαμετακομιστικού εμπορίου στην Ευρώπη».
Στο δημοσίευμα επισημαίνεται εξάλλου πως «με δεδομένη την αρνητική οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, η κυβέρνηση θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ελέγξει την κατάσταση, καθώς η συνεργασία θα αποφέρει σημαντικά οφέλη», και ακολουθεί σύντομη αναφορά στις οικονομικές πλευρές της συμφωνίας, που έχει ήδη συναφθεί.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις απεργιακές κινητοποιήσεις στην Ελλάδα, σε συνδυασμό και με την επίσκεψη του Captain Wei, ο κ. Ming υπογραμμίζει ότι «η απεργία στο λιμάνι δεν έχει καμία σχέση με την επίσκεψη», ενώ στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά και στις επιπτώσεις των κινητοποιήσεων του περασμένου Οκτωβρίου στη λειτουργία του λιμανιού.