Oυδεμία συζήτηση υπήρξε για το θέμα των κλειστών επαγγελμάτων στις μεταφορές με τους εκπροσώπους του μηχανισμού στήριξης, ξεκαθαρίζει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε ανακοίνωσή του.
Oυδεμία συζήτηση υπήρξε για το θέμα των κλειστών επαγγελμάτων στις μεταφορές με τους εκπροσώπους του μηχανισμού στήριξης, ξεκαθαρίζει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε ανακοίνωσή του.
Όπως επισημαίνει, επειδή πολλά λέγονται και γράφονται σχετικά με το νομοσχέδιο για τα κλειστά επαγγέλματα στις μεταφορές, το σχετικό νομοσχέδιο θα λάβει την τελική μορφή του με την ολοκλήρωση της διαβούλευσης και αξιοποιώντας σχόλια και παρατηρήσεις για όλα τα θέματα και για το ύψος των εισφορών.
Σκοπός μας, τονίζει το υπουργείο, «είναι να επιτύχουμε μια τομή, αλλάζοντας το θεσμικό πλαίσιο που ισχύει από το 1976 και δίνοντας τη δυνατότητα σε νέους επαγγελματίες να δραστηριοποιηθούν σε αυτόν τον χώρο. Κάτι που μέχρι σήμερα επαφίετο στη θέληση κάποιου από τους παλιούς επαγγελματίες να πουλήσει την άδειά του και μόνον. Τομή αποτελεί και η απελευθέρωση του ελάχιστου κομίστρου, όπως και η εισαγωγή του επαγγέλματος του μεταφορέα στον αναπτυξιακό νόμο, κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα».
«Οφείλουμε να ρυθμίσουμε την αγορά με κανόνες που ενισχύουν τη διαφάνεια και τον ανταγωνισμό και λαμβάνουν επίσης υπόψη πως η απελευθέρωση είναι σταδιακή και ότι το ύψος των εισφορών θα αναπροσαρμόζεται κάθε διετία, όπως προβλέπει σε σχετικό άρθρο του το νομοσχέδιο», προστίθεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών.
Σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ, κάνει λόγο για άστοχη κριτική για δήθεν καθυστερήσεις και υπενθυμίζει ότι «οι Διοικήσεις των εταιρειών του ΟΣΕ ανέλαβαν στα μέσα Απριλίου κι έπρεπε να αντιμετωπίσουμε τεράστια και σύνθετα προβλήματα ταυτοχρόνως, όπως πρωτοφανής κακοδιαχείριση, αποτύπωση πραγματικών δεδομένων για την κατάσταση του Οργανισμού, βελτίωση της καθημερινής διαχείρισης και κατάστρωση σχεδίου εξυγίανσης».
Διαβεβαιώνει μάλιστα ότι η εξυγίανση του ΟΣΕ θα προωθηθεί εντός των προβλεπομένων χρονοδιαγραμμάτων. «Πράγμα που θα γίνει, όπως άλλωστε προβλέπεται και στο σχετικό μνημόνιο, με σταθμούς αξιολόγησης το τρίτο τρίμηνο του 2010 και το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2011».
«Είναι κρίμα, που αυτός ο σημαντικός δημόσιος Οργανισμός οδηγήθηκε στην απαξίωση και μάλιστα υπό τις ιαχές όλων εκείνων που στήριξαν και εκθείασαν μια χρεωκοπημένη κυβέρνηση», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.