Μπορεί οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών ειδών να κάνουν φιλόδοξα σχέδια για να φέρουν την τρισδιάστατη τεχνολογία στα σαλόνια μας, αλλά οι Ιάπωνες καταναλωτές δηλώνουν σε ποσοστό 70% ότι δεν σκοπεύουν να αγοράσουν τηλεοράσεις 3D.
Μπορεί οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών ειδών να κάνουν φιλόδοξα σχέδια για να φέρουν την τρισδιάστατη τεχνολογία στα σαλόνια μας, αλλά οι Ιάπωνες καταναλωτές δηλώνουν σε ποσοστό 70% ότι δεν σκοπεύουν να αγοράσουν τηλεοράσεις 3D.
Οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι δεν ενθουσιάζονται με την ιδέα των ειδικών γυαλών που θα πρέπει να φορούν, διαμαρτυρόμενοι επίσης για τις τσουχτερές τιμές που έχουν σήμερα οι τηλεοράσεις νέας τεχνολογίας.
Οι εταιρείες που κατασκευάζουν ηλεκτρονικά είδη, όπως η Panasonic και η Sony, έσπευσαν να βγάλουν φέτος τις τρισδιάστατες τηλεοράσεις στην αγορά, ευελπιστώντας ότι η κυκλοφορία των φετινών τρισδιάστατων ταινιών θα «ανοίξει την όρεξη» των καταναλωτών για την τρισδιάστατη τεχνολογία.
«Οι προσδοκίες των κατασκευαστών τηλεοράσεων είναι υψηλές, αλλά εάν κρίνει κανείς από το ενδιαφέρον που έχουν δείξει οι καταναλωτές διαπιστώνει ότι υπάρχει ένα χάσμα με τον ενθουσιασμό των κατασκευαστών», σχολιάζει ο Τσουγιόκι Καμάντα, επικεφαλής της Kakaku.com.
Πηγή: Reuters